חיפוש

שירותים מיוחדים של חברת הובלות במרכז עם המלצות ובזול  

מחפשים הובלה במרכז? מוטב שתחפשו את המוביל הטוב ביותר שיש בתחום, כדי שהציוד שלכם יגיע בשלום ליעדו, ובדרך הפשוטה ביותר. מוביל מקצועי יודע את עבודתו נאמנה, ומצליח לשמור כל העת על הציוד, מבלי שזה יהווה מכשול, הרי זה העיקר לא?

מחפשים מוביל אמין במרכז עם ביטוח ואחריות?

מובילי מיכאל ובוריס הם שירותי הובלות במרכז, ובשאר אזורי הארץ, שיכולים לתת לכם את המענה המקצועי ביותר, הטוב ביותר והמדויק ביותר לפרויקט שאתם מבקשים. אם אתם מעוניינים בהעברת תכולת בית או בהובלת פריטים בודדים, אין זה משנה. הובלת פריטים בודדים כמספר קרטונים או הובלת מכשירי חשמל או ריהוט – שירותי הובלה מיכאל ובוריס מתמחים בהכל.

שלוש ארגזים

מחירי הובלות

מחירי הובלה קטנה כמובן אינם כדין הובלה גדולה, אבל כן יש יחס מתבקש בין מחיר בסיסי ותוספות שונות. מחיר הובלה קטנה עשוי להיות 200 שקלים חדשים ומעלה, בעיקר אם מדובר במקרר, סלון גדול או מזרון ומיטה… יש ערך שונה לכל פריט, אך המובילים אינם מתעמקים בנושא, אלא מספקים מחירים אחידים פחות או יותר. מכשירי חשמל כמובן רגישים יותר מאשר ריהוט, ולכן לעיתים המוביל יגבה יותר על הציוד. בכל מקרה שהוא, את מחיר ההובלה רצוי ומתבקש לסגור במועד ההזמנה עם המובילים או חברת ההובלה עצמה, כדי למנוע הפתעות. כל שינוי במחיר, צריך להיות מוצדק ומתועד, וכך יישאר יחס הוגן בין שני הצדדים, בלי ניצול לרעה של הסיטואציה.

כיצד תבטיחו לעצמכם שהמעבר יהיה פשוט?

המעבר כולו יכול להיות פשוט, אם מדובר בהובלה עצמה ובכל מה שסביבה. מרגע ההחלטה על המעבר, בודאי יש לכם אלף נושאים לטפל בהם, כך שרצוי לדייק את נושא ההובלה לסיטואציה שאמורה להיות זריזה מאוד, מתוקתקת ביותר, ובאווירה רגועה ופרקטית לגמרי.

ראשית, ארזו את הציוד בצורה מאורגנת, רשמו על כל קרטון לאן הוא שייך, ואת שמכם, שלא יהיו טעויות בדירות סטודנטים או העברות משולבות וכדומה. ארזו את הקרטונים טוב עם נייר דבק או ניילון נצמד מספר פעמים עד שהקרטון בטוח לחלוטין וכך גם תכולת הציוד שבתוכו. בדקו שאתם מכירים את הקרטונים שלכם, יודעים את הכמות וכדומה, וכך תדעו בקלות אם משהו חסר. רהיטים גדולים עטפו בניילון כחול נצמד, המיועד לזה, ושומר על הרהיטים לאורך זמן. מכשירי חשמל פרקו מחלקים קטנים ושבירים, וארזו אותם בנפרד. תבניות, כריות וכדומה, שימו בקרטונים או שקיות, ואל תשאירו ליד הגורל או המובילים עצמם. מובילים מיכאל ובוריס אכן ישמרו לכם על הציוד עד כמה שאפשר, אך אל תאתגרו את המובילים שלכם לחינם.

לבסוף, הכינו את הציוד מבעוד מועד, ואל תחכו לרגע האחרון. כך תשמרו הן על ערנות בעת ההובלה עצמה וגם על סדר אידיאלי למען המובילים שלכם. הובלת דירה קטנה אינה דבר מורכב כל כך.

היכנסו אלינו לאתר :https://hovalail.co.il

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ילדה וספר
אבחון מוקסו

הילדים סובלים מבעיות קשב וריכוז? קיבלתם לא מעט תלונות והערות מהמורות? אם כך, הגיע הזמן להפסיק לטמון את הראש בחול. הילדים שלכם זקוקים לעזרה, הם

קרא עוד »
שרותים ומקלחת
לכמה יכול להגיע שיפוץ אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד המקומות החשובים בבית. כיון שכך, עריכת שיפוצים במקום צריכה להיעשות בשום שכל, תוך התחשבות בצרכים ובדרישות של הדיירים בבית. אבל מעבר

קרא עוד »