חיפוש

איך לבחור מתנה ליום ההולדת של בן הזוג אונליין?

יום ההולדת של בן הזג יכול להוות מוקש להרבה זוגות.

שאלות כמו מה נעשה? איך נחגוג? והאם להפתיע או לא? נשאלות הרבה זמן מראש, כשהתאריך עוד רחוק.

אבל בכל זאת הן רק משניות לשאלה הגדולה מכולן – איזו מתנה נביא? הפחד מכך שבן או בת הזוג לא יאהבו את מה שקנינו, ויתבאסו, יכול להביא לחרדה ממש.

בשביל זה אנחנו פה וננסה לעזור להבין איך לבחור.

 

דבר ראשון: זיכרון

בהרבה שיחות, במיוחד אם הן עם הפרטנר של חיינו, מוזכרים כל מיני רצונות שונים. פעם רוצים פיצה, פעם רוצים לטוס לחו"ל ופעם רוצים שרשרת חדשה. הדבר הראשון בבואנו לבחור מתנה לבן הזוג שלנו הוא לאסוף את כל הזיכרונות האלו, להתאמץ במחשבות, ולנסות לרקום את המתנה ממה שסיפרו לנו. כי אולי בכלל כבר לפני שלושה חודשים היא אמרה לך שהיא רוצה בושם חדש, והנה ההזדמנות שלך.

ועוד טיפ קטן על הדרך – בלי קשר למתנה, תמיד תנסו לזכור את מה שסיפרו לכם. אתם לא יודעים איפה זה יכול לפגוש אתכם בהמשך.

 

דבר שני: ספציפיות

אם לא נזכרתם עדיין ברצונות העבר, נסו להתבונן על מה מתאים ספציפית לבן הזוג שלכם. התבוננו בפרטי הלבוש או בתחביבים שלו, תנסו לחשוב מה יכול לשמח אותו בדבר מסוים. אם לדוגמא חבר שלך אוהב לבנות דברים, תנסי לחשוב ספציפית בנושא הזה מה ישמח אותו, ואל תנסי לחשוב מה ישמח אותך. תזכרי שמתנות יום הולדת לאישה, שונות בד"כ מתנות לגבר ליום הולדת.

 

דבר שלישי: התייעצות

אם הדבר מתאפשר, דרך טובה להבין מה לקנות לבן הזוג ליום הולדת, היא להתייעץ עם חבר או חברה קרובים שלו. כמו שאמא שלכם מכירה אתכם הכי טוב, כך גם אמא של הפרטנר שלכם מכירה אותו הכי טוב. נסו לשאול ולהתייעץ. וגם אם הסביבה לא תגיד משהו ספציפי, עדיין תפתח המחשבה. ועוד יותר מזה, הדבר יכול להוביל לקשר טוב יותר עם החמות, וזאת המתנה הכי גדולה.

 

דבר רביעי: ישירות

לפעמים אפקט ההפתעה מכביד על בחירת המתנה, ולפעמים אנחנו רוצים לקנות משהו רק כדי להוריד את העול הזה, גם אם זה אומר שנקנה משהו פחות שווה. אבל היי, אנחנו בחגיגה פה. המטרה היא לשמוח ולשמח. אז אולי פשוט נשאל את בן הזוג מה הוא ירצה לקבל ליום ההולדת?  הפתעות נקבעו כסממן למסיבה, אבל לפעמים דווקא ההפתעה היא זו שהורסת את כל הכיף. אז אל תתביישו, ולקראת יום ההולדת תשאלו את בעל החגיגה מה ישמח אותו.

 

מילים לסיום

בחירת מתנה ליום ההולדת של בן הזוג לא אמורה להלחיץ. תשבו ותחשבו מה מתאים לו, האם הוא זרק איזה רצון בעבר, או שפשוט תתייעצו איתו בעצמו והוא יגלה לכם מה ישמח אותו. בהצלחה.

מארז

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא