חיפוש

איך לבחור צמיד זהב לאישה ואיך לנקות אותו?

צמידי זהב היוו מאז ומעולם את הבחירה הנשית ביופי, יוקרה ואמירה נצחית. תרמה לכך היכולת שלהם לתת טאץ' יוקרתי מעודן למראה הכללי והשלכתם על הגדרה הסטטוס של העונדת אותם.

כיום, שוק צמידי הזהב מציע מגוון סגנונות עיצוב ושיבוץ המעמידים את האישה בפני דילמה משמעותית: איך לבחור את צמיד הזהב האולטימטיבי מבין השלל העומד למכירה? ובכן, כדי לא להשאיר אותך לבד להתמודד עם סוגיה זו ערכנו עבורך מדריך מקוצר לבחירת הצמיד הרצוי ולקינוח: טיפ לניקוי מהיר וקל לניקוי יסודי של צמיד זהב. ב-3 מילים: פוסט שווה זהב.

 

מהם סוגי צמידי הזהב השונים?

סוגיית: "איך לבחור צמיד זהב לאישה?" מטרידה לא מעט נשים וגברים מכל קצוות הכדור. לנוחיותכם, פירוט סגנונות הצמידים השונים:

  • צמיד זהב חוליות – צמידי זהב בעיצוב חוליות המחוברות אחת בתוך השניה מהוות צמיד קלאסי המתאים את עצמו לצורת היד של העונדת. צמידי חוליות קיימים במגוון סגנונות החל מצמידים דקים ועדינים למראה ועד צמידי חוליות עבים עתירי תליונים וגדולי חוליות. ניתן למצוא צמידי חוליות עשירים במוטיבים וכן משובצים באבני חן וביהלומים.

מתי תענדי צמיד חוליות? תלוי באופי הצמיד. בעוד צמיד חוליות סולידי הוא קלאסיקה ליומיום הרי שצמיד חוליות מסיבי רב-נוכחות יתאים לאירוע ערב מרשים להשלמת לוק כללי אלגנטי.

  • צמיד זהב קשיח – צמיד זהב עגול שאינו גמיש. עשוי להגיע בעיצובים שונים בשיבוץ אבנים ובעיטורי חריטה. מתאים לשימוש כצמיד בודד או בשילוב עם צמידים נוספים. אידיאלי לשימוש יומיומי רציף או לאירועי ערב.
  • צמיד זהב טניס – צמידים בעיצוב גמיש, דק ומעודן המשובצים ביהלומים ואבני חן שונות. מתאימים בעיקר ליומיום או לערב – בשילוב עם תכשיטים נוספים נוכחיים.
  • צמידי זהב משובצים – ניתן למצוא גם צמידים זהב בשילוב אבני חן היוצרים טוויסט חדשני מפתיע בצמיד המוכר. בנוסף, נפוץ השילוב של אבני חן בצמידי חוליות, צמידי טניס וצמידים קשיחים.

 

איך להתאים צמיד זהב לגוון העור?

חשוב להדגיש כי ניגודיות של צבע הצמיד לצבע עור הגוף משמעותית ביצירת מראה דרמטי מרשים, כך שצמיד זהב לבן ישתלב בצורה טבעית על בעלות עור כהה וידגיש את יופיין ולבעלות עור בהיר יתאים יותר צמיד בזהב צהוב או זהב אדום.

 

אז איך מנקים צמיד זהב?

לאחר שבחרנו את צמיד הזהב הנכסף והוא משמש אותנו בנאמנות חשוב ליצור שגרת תחזוקה מתמדת לשמירה על המראה החדש והזוהר של המתכת היקרה. איך עושים זאת?

יש למלא קערה במים רותחים ולטפטף לתוכה מספר טיפות של סבון נוזלי ולהשרות את הצמיד כרבע שעה בנוזל. (במידה ומדובר בצמיד זהב משובץ אבני חן ופנינים יש להשרות את הצמיד במים חמימים).

לאחר כרבע שעה תצוף שכבת הלכלוך שעד עתה דבקה בצמיד.

יש לשלוף את הצמיד מהקערה כשהוא מכוסה עדיין בסבון ולהברישו קלות במברשת שיניים. לאחר מכן מומלץ לשטוף במים קרים ולנגב היטב – למראה צמיד זהב כמו חדש!

צמיד זהב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איזו טבעת ראשית
איזו טבעת אירוסין לקנות?

מחפש טבעת אירוסין מושלמת כי החלטת להציע נישואין לאהובתך? ראית כבר אינספור אפשרויות אבל זה רק מבלבל אותך יותר ויותר? אם כך, אולי ינחם אותך

קרא עוד »