חיפוש

איך להחזיר את התשוקה שעברה עם השנים

תשוקה בזוגיות היא מרכיב מאוד חשוב וחיוני לשמירה על הקשר חזק כפי שתמיד היינו רוצים. התשוקה מסמלת משיכה לגוף של בן הזוג שלי, וממש התאהבות מחדש בכל הנוגע אליו. התשוקה נותנת מעטפת חזקה ויציבה לבני הזוג וגורמת להם להרגיש בנוח עם הגוף שלהם. עם השנים התשוקה דועכת, אך תמיד ניתן לשמרה קרוב ללבנו ולחדשה בקרבנו.

 

גיוון בזוגיות יגרום לכם לשינוי עצום

הרבה פעמים הקשר הופך לשגרתי ופשוט למדי, אנחנו מתרגלים אחד לשני מתוקף השנים שחלפו ואיננו רואים אחד בשני את הריגוש ההתחלתי שהיה שם ונעלם. בשביל להחזיר אותו, ולשמור עליו יציב, חשוב מאוד לגוון בפעולות היום יומיות שלכם ולהרבות את היציאות שלכם.

כמו למשל, צאו לטייל כל פעם במקום אחר, לבשו בגדים שניראים טוב גם כשאתם בבית, בשביל להרשים את הזוג שלכם, תרגישו טוב ותתמידו בעשיית דברים יחדיו.

 

יחסי המין הם לא רק דבר זמין

אחד העקרונות החשובים ביותר בלהחזיר את התשוקה האבודה, הוא להמשיך ולקיים יחסי מין לא מתוך שגרה, אלא מתוך אהבה וקבלת הגוף אחד של השני. הגבר בהחלט יכול למשל לגרום להגדלת הפין בצורה טבעית ובכך לגרום לשינוי מחשבתי אצל האישה, והיא למשל יכולה לחלוטין ללבוש בגדים סקסיים והלבשה תחתונה יפה, ובכך לגרום ליצרים אחד של השני להתפעל מחדש ולחוות את התשוקה.

 

אם תרעיפו מחמאות התשוקה לא תאחר לבוא

עם השנים ומכוח ההרגל אנו שוכחים להחמיא אחד לשני ופשוט חיים זה עם זה. אך עליכם לזכור שכל אחד אוהב להיות מוחמא ולהרגיש אהוב ונאהב. לכן אל תמעיטו בחשיבות של מתן מחמאות אחד לשני בשביל למנף את הזוגיות והקשר בינכם, כמו כן זה חייב להיות דו צדדי, כשאחד מחמיא לשני אתם יוצרים הרמוניה חיובית בינכם והשיח חוזר להיות שוב שלם, והתשוקה שלכם רק הולכת ומתגברת.

 

אם תיפתחו בפני הזוג שלכם זה יפתור לכם הרבה

רבים הם הזוגות שלא מצליחים לתקשר טוב אחד עם השני. רוב מקרי הגירושין חלים עקב תקלה בתקשורת ומכך שבני הזוג בוחרים לפעול בשונה אחד מהשני, ולא פועלים יחדיו. בשביל לחדש את התשוקה שלכם, דברו פשוט עם הזוג שלכם. תשתפו חוויות, תצחקו, תשתו יין טוב, תרגישו סקסיים וחושניים אחד עם השני ותפלרטטו ממש כמו שהייתם עושים בתחילת הקשר. תרגישו שוב זוג צעיר ומאוהב שסקרן לגלות כמה שיותר אחד על השני.

 

התשוקה ברת השגה אם באמת רוצים בכך

זה נכון שהיא דועכת עם השנים והיא כבר לא מה שהייתה פעם, אך זו בהחלט לא סיבה למגרה לחלוטין ולא לתת לה מקום וביטוי בזוגיות שלכם. עם השנים המאמץ נהיה קשה יותר אך הוא יהיה המשתלם ביותר, כי רק ככה תצליחו לייצר תשוקה ואהבה מחודשת בינכם.

תשוקה בזוגיות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא