חיפוש

איך מטפלים בנשיכת עכבר?

נשיכה של עכבר עשויה להתגלות לא פעם כדרך אגב. שכן, לעיתים אנחנו פשוט רואים שננשכנו, אבל לא יודעים מתי זה קרה ואיך. אם ראיתם שננשכתם ואתם יודעים בוודאות שמדובר בנשיכה על ידי עכבר, עליכם לעצור את הכול ולקרוא את המדריך הנוכחי באופן מעמיק. שכן, אתם צריכים לדעת מה עליכם לעשות ממש ברגעים אלו. 

 

ננשכתם על ידי עכבר? זה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות: להירגע

שמענו על המון מקרים של נשיכות עכבר לאחרונה. שכן, יש באזור שבו אנחנו מתגוררים מתקפה של עכברים. אנו מוכרחים להתנצל בפניכם שזו הפסקה הראשונה שאתם קוראים בנושא, אך אין לנו מנוס. עלינו לומר לכם קודם כל שתירגעו. נשיכה של עכבר לא צפויה לגרום לכם למוות מידי. לחץ עשוי להיות מיותר ורק לגרום לכם להיות לא ממוקדם. תנשמו עמוק, תשתו כוס מים אם צריך ורק לאחר מכן תמשיכו אל השלב הבא.

לוכד עכברים

ננשכתם על ידי עכבר? זה הדבר ה – 2  שאתם צריכים לעשות: לשטוף את אזור הנשיכה היטב

יכול להיות שאתם כבר מחזיקים את הנייד שלכם ומחייגים אל לוכד עכברים. אם כך, זה רעיון מעולה, אנחנו לא פוסלים אותו. פשוט הוא צריך להתבצע בשלב מאוחר יותר. כעת אתם צריכים לשטוף היטב את אזור הנשיכה עם מים וסבון. אם מדובר באזור שאינכם מגיעים אליו מסיבה כלשהי, תמיד אפשר להיעזר באדם שנמצא בקרבת מקום.

 

ננשכתם על ידי עכבר? זה הדבר ה – 3 שאתם צריכים לעשות: לקבל טיפול רפואי

עליכם להגיע בשלב זה אל לשכת הבריאות. שכן, נשיכה של עכבר עשויה להעביר מחלות כמו כלבת (כן, למרות שמדובר בעכבר, גם הוא יכול להעביר כלבת). סביר להניח שהרופא התורן יזריק לכם זריקת טטנוס שתגן עליכם מפני מחלות שונות. בנוסף לכך, יכול להיות שגם תקבלו אנטיביוטיקה מונעת שתשמור עליכם על כל מקרה. אל תהססו לקבל את כל הטיפול שמוצע לכם, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

לוכד עכברים

ננשכתם על ידי עכבר? זה הדבר ה – 4 שאתם צריכים לעשות: להזמין לוכד עכברים

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתקשר ללוכד עכברים ברוגע ולומר לי כי אתם זקוקים לשירותיו. שימו לב, רגע לפני שתצרו קשר עם לוכד אקראי, עליכם לבדוק כי מדובר בבעל מקצוע שעומד בקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון בתחום
  • לא הורג את העכבר, אלא תופס אותו ומשחררו לחופשי בטבע הפתוח
  • בעל המלצות רבות

רק לאחר שתגלו שפניתם אל איש מקצוע מתאים, צרו עמו קשר ותתאמו איתו הגעה מהר ככל הניתן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מטפלים בנשיכת עכבר. עכשיו, יש לכם את כל המידע הנחוץ, כך שנותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים שאתם שומרים על עצמכם. נאחל לכם שתרגישו טוב ולא תדעו עוד נשיכות.

לוכד עכברים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא