חיפוש

איך מנקים גריל נינג'ה?

הנינג'ה גריל הפך להיות הלהיט התורן של עולם הבישול. המכשיר של חברת נינג'ה זוכה לפופולריות רבה ויש לכך סיבות טובות. בין הסיבות הללו אפשר להזכיר גם את העובדה שהבישול בנינג'ה הוא נקי במיוחד וניתן לנקות את המכשיר בצורה מהירה ונוחה. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על הדרך שבה אפשר לנקות את מכשיר הנינג'ה גריל שלכם.

 

נינג'ה גריל

נינג'ה גריל הוא מכשיר מיוחד של חברת נינג'ה. החברה שהייתה ידועה עד לא מזמן דווקא במכשירים האיכותיים שלה להכנת שייקים, ייצרה עבורנו את אחד המכשירים הכי מיוחדים של השנים האחרונות. הנינג'ה גריל הוא מכשיר שמאפשר לנו להכין הרבה מאוד דברים בתוך מכשיר אחד.

בנינג'ה גריל אפשר לבשל, לצלות, לקלות, לאדות ואפילו לאפות. למכשיר יש הרבה מאוד מתכונים והבישול בו נחשב להרבה יותר בריא. בנוסף, האוכל מוכן בו במהירות והוא לא תופס הרבה מקום במטבח. יתרון נוסף של המכשיר שעליו נדבר היום הוא הקלות שבה ניתן לנקות אותו.

נינג'ה

ניקוי המכשיר

בהקשר של ניקיון, למרות שלא רואים את זה מבחוץ חשוב לדעת שאת מכשיר הנינג'ה אפשר לפרק. החלק הפנימי של המכשיר יכול לצאת מתוך החלק החיצוני ואתם יכולים פשוט להכניס את כלי הבישול שלו ואת ערכת הצלייה לתוך מדיח הכלים שלכם.

את פלטת הגריל של מכשיר הנינג'ה אפשר לנקות כמו שמנקים פלטת גריל רגילה, תוך כדי שמירה על הפלטה מפני שריטות או פגיעות שונות. אם אתם עוד לא יודעים אז כדאי לדעת שהמכשיר עצמו עשוי מנירוסטה מה שהופך את הניקוי שלו לקל במיוחד. במהלך הבישול המכשיר עצמו סגור מה שאומר שהוא לא אמור להתלכלך בצורה רצינית מידי.

 

על מה להקפיד

כאשר אתם מכניסים את חלקי המכשיר למדיח, כדאי לוודא שאין עליו שאריות גדולות מידי, וגם אם זה לא חובה כדאי לבצע ניקוי ידני מסוים. בנוסף, אל תעשו שימוש בכמויות גדולות מידי של שמן לא רק בגלל הבריאות שלכם אלא גם כדי שהמכשיר לא יתלכלך מידי. הנינג'ה מאפשר לכם לבשל בלי הרבה שמן וכדאי לנצל את היתרון הזה.

נינג'ה

עזרי ניקוי

כדי שהניקוי של המכשיר לא יהיה משימה קשה מידי, חברת נינג'ה דאגה לכם. החברה מספקת לכם מברשת מיוחדת שמיועדת עבור הניקוי של המכשיר. כאמור, המברשת הזו אינה חובה אולם היא תאפשר לכם לנקות את המכשיר בצורה טובה יותר, שגם תשמור עליו. ניקוי המכשיר עם המברשת ישמור על המראה החדש שלו למשך הרבה זמן.

 

לסיכום

בין כל היתרונות הרבים שיש למכשיר הנינג'ה אי אפשר שלא לדבר על אפשרות הניקוי הנוחה שלו. את חלקי המכשיר אפשר לפרק ולנקות במדיח הכלים או בדיוק כמו שאתם מנקים כלים אחרים. עבור מגש הגריל החברה דאגה לכם למברשת ייעודית שתשמור על המגש נקי.

נינג'ה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא