חיפוש

איך מתבצעת התקנת גופי תאורה?

גופי תאורה הם אחד מהאלמנטים העיצוביים החשובים ביותר בכל בית עסק וגם בבתים פרטיים. התקנת התאורה בצורה נכונה תהפוך את חלל הבית או העסק למקום שנעים ונוח לשהות בו. על כן כדאי מאוד לבחור בקפידה את גופי התאורה שמתאימים לכם בצורה הטובה ביותר, וכן את החשמלאי שיתקין אותם. התקנה נכונה של גופי תאורה תגרום להם לעבוד בצורה יעילה ותחסוך לכם תיקונים בהמשך. 

 

גופי תאורה לבית עסק

דמיינו בית עסק שהשקיע בעיצוב פנים, ביחס טוב ללקוח ובמוצרים איכותיים, אבל שכח להציב גופי תאורה איכותיים ובמיקום נכון. כתוצא מכך, הסחורה שלו מוצגת באור לא איכותי, מה שלמרבה הצער עלול לגרום לירידה בפוטנציאל המכירות שלו.

גופי תאורה מאפשרים להציג את המוצרים הנבחרים בצורה היפה ביותר, ואף מעניקים ללקוחות תחושה נעימה ויוקרתית בעת השהייה בבית העסק שלכם. אין זה משנה אם מדובר בספוטים או בתאורה רכה יותר, בחירה והתקנה של גופי תאורה הוא שלב קריטי בעיצובו של כל בית עסק. אם אתם זקוקים לאיש מקצוע פנו אל גופי תאורה – חשמלאי עכשיו 

 

גופי תאורה לבית

מה שנכון לגבי בתי עסק וממכר שונים נכון, אף יותר לגבי הבית הפרטי שלכם. גופי תאורה הם פריט עיצובי חשוב ביותר לכל בית, והתקנה נכונה שלהם תגרום לתאורה להיראות כמו שצריך ותחסוך לכם עוגמת נפש בעתיד.

לכל חלל בבית יש את גופי התאורה שמתאימים לו המיטבית, כך שתושג האווירה הרצויה. התקנה לא נכונה או בחירה לא נכונה של גופי תאורה עלולות לגרום לדיירי הבית תחושה של חוסר נעימות בעת השהות בחדרים.

 

סוגים שונים של גוף תאורה והתקנתם

ישנם שלוש סוגים של גופי תאורה שנפוצים בשוק כיום. נפרט מעט על כל אחד מהם ועל צורת ההתקנה שלהם:

 

גופי תאורה צמודים לקיר או לתקרה

גופי תאורה אלו מותקנים על הקיר או על התקרה בצורה צמודה וללא כל רווח בינם לבין המשטח שעליו הם נתלים. גופי תאורה אלו זכו לפופולאריות בשנים האחרונות הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק. בכדי להתקין גוף תאורה כזה, על החשמלאי לבדוק שהקיר או התקרה מותאמים אליו.

 

גופי תאורה תלויים

גופי תאורה תלויים מותקנים על התקרה בלבד ומתאימים בעיקר לבתים פרטיים. התקנתם של גופי תאורה אלו אינה מסובכת במיוחד וזאת בתנאי שהם לא כבדים מאוד. במקרה וגוף התאורה הוא בעל משקל רב, יש צורך בהתקנה מורכבת מעט יותר, ומומלץ להיעזר באיש מקצוע מנוסה לשם כך.

 

גופי תאורה שקועים

גופי התאורה מסוג זה דומים לגופי התאורה הצמודים אבל בהבדל משמעותי אחד – הם שקועים בתוך הקיר וכמעט שאינם בולטים ממנו. התקנתם דורשת בנייה קלה של תוספת על הקיר המקורי, בתוכה ישכנו לבטח גופי התאורה שלכם. סוג זה של גופי תאורה זכה לפופולאריות בשנים האחרונות, ונפוץ בהרבה בתים, בתי עסק ומשרדים בישראל.

גופי תאורה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא