חיפוש

איך מתכוננים למופע סטאנדאפ

מי שמזמינים מופע סטדנאפ לאירוע שלהם, צריכים להכין את המקום מראש. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשארגנו יום הולדת בהפתעה לבת הזוג שלנו. הבנו כי אנשים רבים לא מודעים לכך שלעיתים יש צורך בהכנות שצריכות להתקיים לפחות כמה שבועות טרם המופע והחלטנו להוציא על כך מדריך מעמיק. מדריך שיציג בפני כל דורש איך מתכוננים למופע סטנדאפ. הישארו אתנו ותקבלו את כל הטיפים שיאפשרו לכם להיות מוכנים.

 

כך תתכוננו למופע סטנדאפ – השלב ה – 1: תערכו תיאום ציפיות עם הסטנדאפיסט

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שאתם מוכנים למופע הסטנדאפ שהזמנתם, עליכם קודם כל לשוחח עם הסטנדאפיסט שצפוי להגיע למקום. ההמלצה שלנו היא לערוך את השיחה כמה ימים לאחר שתיאמתם את התאריך למופע. בשלב זה אתם צריכים לשאול את הסטנדאפיסט אם יש דברים מסוימים שעליכם להכין.

במרבית המקרים, הסטנדאפיסט מביא עמו ציוד, כך שאין צורך לדאוג לכך מראש, אלא רק לוודא שיש במקום האירוע כל מיני פריטים שנחשבים לחיוניים עבור האורחים במקום.

 

כך תתכוננו למופע סטנדאפ – השלב ה – 2: תסדרו מראש את הבמה במקום

בשלב השני אתם צריכים לבדוק שיש במה במקום. שכן, סטנדאפיסט לא יכול לסחוב אתו במה ממופע למופע. אנו ממליצים לכם לבדוק את העניין מראש ולוודא כי הבמה מתאימה לסטנדאפיסט שהוזמן אליכם. אם משום מה הגעתם אל הפסקה הזו וטרם הזמנתם סטנדאפיסט, כדאי שתיצרו קשר מיידי עם סטאנדאפיסט עכשיו ותתאמו עמו הגעה לאירוע שלכם.

 

כך תתכוננו למופע סטנדאפ – השלב ה – 3: תבדקו שהחשמל במקום עובד באופן תקין

זה אולי נשמע לכם מיותר, אבל תדעו ששמענו כבר על אירוע שהחשמל נפל בו בדיוק במהלך המופע. מי שהיו במקום לא ידעו שמדובר בשעון שבת שמכבה את כל האורות במקום בשעה 21:00. אם מישהו היה מברר על כך מראש, הוא היה יודע שמבדובר בעניין שניתן למנוע אותו מראש.

 

כך תתכוננו למופע סטנדאפ – השלב ה – 4: תוודאו שיש מספיק כיסאות או מחצלות לכולם

בשלב הרביעי והאחרון אתם צריכים לוודא שיש מספיק כיסאות, מחצלות או ספות במקום האירוע. שכן, אתם מזמינים אנשים שמתכננים לשבת בנוחות במהלך המופע. הדבר האחרון שאתם רוצים לגלות זה שאין לכמה מהם מקום לשבת בו. ההמלצה היא לחלק תחילה את גילאי המוזמנים, למשל:

  • ילדים
  • מבוגרים
  • קשישים

ולפי מספר המוזמנים מכל גיל, תניחו מושבים מתאימים. למשל, לילדים ניתן להניח מחצלות, למבוגרים אפשר להניח פופים או כיסאות ולקשישים, מתאים להניח כיסאות בלבד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להתכונן למופע סטנדאפ. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את כל הנכתב לעיל ותכינו את עצמכם באופן מיטבי למופע שיתקיים באירוע שלכם. אתם מוזמנים לחזור לכאן ולשתף אותנו בחוויות שלכם בהמשך!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם לילדים
כיצד לבחור קוסם עבור ילדים?

מופעי קוסמים יכולים להיות דרך נהדרת לבדר ולשמח ילדים. הצפייה וההתמקדות שלהם בהומור ובנעשה על הבמה היא מרתקת ומפליאה. עם זאת, כאשר מדובר בבחירת קוסם

קרא עוד »