חיפוש

איך תיצרו נכסים מניבים

על מנת שתוכלו לאתר נכס מניב יש לנקוט במספר פעולות. מהן? להלן כל הפרטים שכל משקיע נדל"ן חייב להכיר.

נכס מניב – מהו?

נכסים מניבים הוא שם כוללני למגוון רחב של נכסים אשר יכולים להניב תשואה של עשרות אחוזים, תלוי בסוג הנכס. למעשה, נכס מניב יכול להיות קרקע חקלאית אשר תופשר לטובת בנייה של בניין מגורים או מסחר, נדל"ן מסחרי, בית אשר מיועד למגורים ועוד. יחד עם זאת, רכישה של נכס מניב חייבת להתבצע רק לאחר חשיבה מעמיקה על התקציב אותו נרצה להקדיש, כמו גם בדיקה של פוטנציאל התשואה. ככל שהתשואה גבוהה יותר, כך ניתן יהיה להעריך כי ההשקעה הכספית תהיה המשתלמת ביותר.

נכס טוב

כיצד ניצור נכס מניב?

נכס מניב הוא כאמור שם כולל למגוון רחב של נכסי נדל"ן, אולם חשוב לזכור כי פוטנציאל התשואה של כל נכס תלוי בתנודות שוק הנדל"ן כמו גם במיקום שלו. יצירה של נכס מניב חייבת להתבצע רק לאחר בדיקות מעמיקות כמו גם התקשורת עם חברה מקצועית אשר תעניק ליווי מקצועי החל משלב ההשקעה הראשוני ועד לקבלת התשואה, כאשר לרוב מדובר בתשואה אשר נעה בין 4% ואף יותר מכך, כאשר ע"פ הערכות של מומחים בשוק הנדל"ן המחירים עתידים לזנק עוד יותר ולכן מדובר בהשקעה משתלמת לכל הדעות. אם אתם כעת מחפשים ליצור נכס מניב, אנו גאים להציג לכם את דורות עילית – עיר חרדית חדשה אשר עתידה להיבנות במרכז גוש דן, ומהווה הזדמנות ליצירה של נכס מניב בעבור משקיעים בעלות כספית נוחה לכל כיס.

דורות עילית – רכישה של קרקעות חקלאיות להשקעה

אחד הנכסים המניבים הטובים ביותר הוא ללא ספק קרקע חקלאית, וזאת לאור העובדה כי על הקרקע הזו עתיד להיבנות נכסים למגורים או למסחר, מה שיניב למשקיע סכומים נאים. כיום, קרקע חקלאית למכירה נמכרת בעיר דורות עילית ע"י חברת אפיקים רוזנטלר, חברה מובילה בתחומה אשר זה למעלה מ 30 שנה מפשירה קרקעות למגורים ולמסחר ברחבי הארץ, ובהצלחה יתרה. כיום, יוצאת החברה במחירים חסרי תקדים בעבור משקיעים אשר רוצים לקבל תמורה מיטבית לכספם, ואף להכפיל את התשואה החודשית שלהם, זאת לאור הביקוש האדיר למגורים בעיר של המגזר החרדי אשר משווע למגורים כמו גם עסקים רבים אשר מתעניינים בהגעה לעיר, זאת בשל הנגישות הרבה כמו גם העובדה כי מדובר בעיר אשר קל מאוד להגיע אליה מכל אזור בארץ. לכן, אם אתם כעת מחפשים אפיק השקעה משתלם כמו גם יצירה של נכס מניב, אין כל ספק כי רכישה של קרקע חקלאית בעיר דורות עילית יכולה להוביל לקבלת הכנסה פסיבית מדי חודש של עשרות אלפי שקלים, כל זאת מבלי לצאת מהבית. לקבלת מידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://dorot-illit.co.il.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא