חיפוש

אילו דברים ניתן להוציא מרכב לאחר פירוקו

כיום מיחזור  רכב ממלא תפקיד עצום בתחום המכוניות. גם זה עוזר לשמירה על הסביבה, שימוש בחלקים ממוחזרים במקום ייצור חדשים יכול לחסוך כ-80 מיליון חביות נפט בשנה.  למרבה המזל, קל יותר לפרק מכונית מאשר להרכיב אותה בחזרה. למרות שזה יכול לקחת קצת זמן וכמות לא מבוטלת של עבודה כבדה, התהליך פשוט באופן מפתיע. הנה כל מה שאפשר להוציא מהרכב לאחר פירוקו

 

  1. הכנה

ראשית יש להסיר את מכסה המנוע ולנתק את הסוללה, זה בסיסי וזה לביטחון שלכם. מנתקים את כל צינורות המנוע והחוטים ואת מערכת ההילוכים והפליטה. לאחר מכן, ירוקנו את הגז, הנפט ונוזלי ההילוכים ובכך מתחילים לעבור על חלקי הרכב השונים. ההכנה קריטית והיא תתן אינדיקציה טובה למה כדאי להציל מהרכב ומה ישלח לגריטה סופית. יש מומחים בתחום הנקראים  קונה רכבים לברזל או קונה רכבים לפירוק.

 

  1. הסרת המנוע

הסרת המנוע היא חלק קריטי וחשוב מאוד, בשביל לעשות זאת לרוב משתמשים במנוף כדי להרים את המנוע ממרכז הרכב. לפעמים יש שימוש חוזר במנוע לאחר חילופי חלקים קטנים וחיזור ברגים מה שנקרא ולפעמים גם את המנוע עצמו מפרקים לחלקים ונעזרים בהם בתיקוני מנוע אחרים. מקצוענים ידעו להחזיר גם מנוע מת לחיים אחרי עבודה והשקעה.

 

  1. לפרק את גוף המכונית

זה השלב היותר מהנה של פירוק רכבים ותמיד אפשר להנות מהחלקים האלה של הרכב לא משנה מה מצבו. בשלב הזה מפרקים את החלקים השונים כגון דלתות, חלונות מכסה מנוע אורות תומכי גג. אפשר להשתמש בהכל. תתפלאו כמה יעילים וטובים יכולים להיות חלקים אלה אחרי ליטוש קל וצבע חדש.

 

  1. הסרה של הילוכים וחלקים

יש הרבה חלקים שעוזרים לרכב לפעול כראוי, הם חלק מהמכשור הכללי וזה יכול להיות מתיבת ההילוכים ועד הפקק של מכסה המים ברכב. כל הדברים הללו הם ברי שימוש חוזר בתנאי שמפרקים אותם נכון ודואגים לחזק אותם לפני שמכניסים לרכב חדש. זה חסכוני כל כך ואין מכונאי שלא צריך אזה בורג כזה או אחר להשלים עבודה.

 

  1. פנים הרכב

אפשר להסיר את לוחות המחוונים, המושבים השטיחים ההגה המראות ועודץ העיקר שהשלדה תישאר. לא מובטח שחלקים אלו יניבו הרבה כסף בשוק אבל לפעמים מישהו מעוניין בכיסא מסויים וכדומה ככה שתמיד טוב שיהיה.  אולי לא נראה שהיה בהם צורך אבל תתפלאו כמה יש ביקוש לכסאות וכדומה מדגמים מסוימים כי אנשים רוצים לתקן או לרענן.

 

  1. השלד והברזל של הרכב- הקצפת שבקצפת

מה שהחליטו שאין לו שימוש הולך לגריטה. אפשר לנצל את אחרון פרטי הרכב וליהנות מברזל איכותית. את המתכת אפשר להעביר תהליכים של גריסה וכדומה וניתן למכור אותה בתור גוש מתכת שנצרכת בכל ענף כלכלי כמו שאתם יכולים כבר לשאר לעצמכם.

כלי תחבורה ישן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכב מסחרי
למי מתאים רכב מסחרי

בשנים האחרונות, עם התפתחות ענף הרכישות באמצעות האינטרנט, יותר ויותר אנשים מזמינים הביתה מוצרים שבעבר היו רוכשים בחנויות. כמעט כל ענפי המסחר החל ממזון, דרך

קרא עוד »