חיפוש

אתם קבעתם – 3 חברות אוכל לכלבים מומלצות

לאחרונה אנו מקבלים לא מעט פניות מצד גולשים שמציינים בפנינו כי הם לא יודעים איך לבחור מזון עבור הכלב שלהם. רבים מהם ציינו כי הם התייעצו עם נציגי מכירות של חנויות שונות, אך הם סבורים כי יש להם אינטרס כלשהו בהמלצה על חברת אוכל לכלבים. כדי לעשות סדר בנושא, החלטנו לערוך סקר מקיף שיבדוק מהן חברות האוכל לכלבים שמומלצות ביותר על בעלי הכלבים וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את האנשים שבזכותם מדריך זה רואה אור

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וכתבנו שאנחנו זקוקים לחוות דעת של בעלי כלבים מסוגים שונים. הסברנו שאנו כותבים מדריך שיאפשר לנו לבדוק מהן חברות האוכל המומלצות ביותר לכלבים. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 100 תגובות על הפוסט שכללו שמות של חברות שונות. עברנו על כל התגובות הללו וערכנו טבלה מסודרת שהציג בפנינו בסופו של דבר כי ישנן 3 חברות שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. כשגילינו זאת, התיישבנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את החברות הנבחרות.

 

תכירו את 3 החברות המומלצות ביותר

אל המקום ה – 1 ברשימת החברות שיש להן אוכל לכלבים מומלץ הגיעה חברת רויאל קאנין. מדובר בחברה שקיבלה את מרבית הקולות של הגולשים. אל המקום ה – 2 הגיעה חברת N&D  שמציעה בין היתר גם אוכל לגורים מומלץ. לא נשכח כמובן לציין את זו שהגיעה אל המקום ה – 3 והמכובד לא פחות, חברת פרו פלאן שנבחרה על ידי בעלי כלבים גדולים בעיקר.

 

טיפ חשוב בבחירת האוכל לכלב שלכם

ראוי לציין כי לא מעט מגיבים ציינו שהם בוחרים את האוכל לכלב שלהם רק לאחר שהם בודקים שמדובר באמת באוכל מומלץ. כששאלנו את כמה מהם, איך הם בודקים זאת, נאמר לנו שיש כל מיני דרכים. הנה כמה מהדרכים המקובלות ביותר שהוצעו על ידי כמה גולשים שונים:

  • באמצעות קריאת חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל
  • באמצעות חיפוש אחר ביקורות שנכתבו בקבוצות פייסבוק של בעלי כלבים
  • באמצעות חיפוש אחר תגובות שנכתבו בפורומים שונים שנוגעים לגידול כלבים

 

אל תתפשרו על האוכל של הכלב שלכם

סביר להניח שנתקלתם בהיצע רחב של סוגי אוכל לכלבים ומצאתם את עצמכם תוהים מהו האוכל המתאים ביותר לכלב שלכם. אנו כאן כדי לומר לכם – אל תתפשרו על פחות מאיכותי. שכן, פשרה על אוכל פשוט שלא מכיל רכיבים תזונתיים מספקים עשויה להוביל את הכלב שלכם למצב רפואי לא טוב. תבחרו באוכל איכותי ותהיו בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן כל המידע אודות 3 החברות המומלצות ביותר שמציעות אוכל איכותי לכלבים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו את אחת מהן ותעניקו לכלב שלכם אוכל טוב.

כלב אוכל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא