חיפוש

בוק בת מצווה בסופר לנד

 מתחילים לחשוב על לוקיישנים לצילומי בוק בת מצווה? צילומי סטודיו זה נחמד ומבוקש מאוד, אבל יש שפע של לוקיישנים אחרים, מעניינים הרבה יותר בשביל בוק בת מצווה מוצלח.

מה האופציות שעומדות לרשותכם ואילו יתרונות וחסרונות נמצא בכל אחת מהן? אספנו בשבילכם את כל המידע הנחוץ.

 

 לוקיישן טוב זה כבר 80% הצלחה

כן כן, אולי זה מפתיע אבל זה לגמרי נכון. למה, אתם שואלים? כי בצילומי בוק בת מצווה, הכל מתחיל בזה שהמצולמת צריכה להרגיש בנוח מול המצלמה. תסכימו איתנו, שרוב הבנות לא הספיקו לצבור ניסיון רב בצילומים מקצועיים ולא לכולן עניין העמידה מול מצלמה בא באופן טבעי.

ברגע שבוחרים לוקיישן טוב, בין אם מדובר בסטודיו או בסט צילומים בחוץ, מוסיפים לזה לבוש שנבחר בקפידה ובהתאם למה שהילדה מתחברת אליו והנה, כבר הפכנו את החוויה לחוויה מהנה ופחות מלחיצה.

 

 איך בוחרים לוקיישן?

נניח ובחרתם לעשות בוק בת מצווה בראשון לציון, האופציות שיעמדו לרשותכם הן סטודיו, הבית שלכם (במידה ויש לכם בית מספיק גדול להפוך אותו לסט צילומים), חוף ים (שהוא מיקום מאוד פופולארי), פארקים למיניהם וכמובן סופר לנד. כן, קראתם נכון, סופר לנד.

 

 מהם היתרונות של צילומי פנים וצילומי חוץ?

היתרונות בצילומי פנים, בסטודיו, זה בעיקר העניין שמדובר במקום נוח לצלם בו. לצלם יש שליטה מלאה על התפאורה מסביב, על האור שנחוץ לו כדאי לקבל את הצילומים האידיאליים והכי חשוב, מקום בו תשומת הלב של המצולמת, מופנה רק אליו ולהוראות שלו. בנוסף, מדובר במקום שנוח לעשות בו הפסקות התרעננות ולהחליף בו בגדים, בין סט אחד לאחר.

לעומת זאת, היתרונות של צילומי חוץ טמונים בזה, שניתן להגיע לטבעיות גדולה יותר בהתנהגותה של הילדה המצולמת, בעיקר אם מדובר במקום שהיא מכירה טוב ונהנית מהשהייה בו. וכמובן סטודיו לא יכול להתחרות בטבע שנמצא בחוץ.

 

 מהם החסרונות של צילומי פנים וחוץ?

בצילומי סטודיו או בצילומים ביתיים, החסרון הבולט הוא המלאכותיות שיש לסיטואציה. כפי שכבר ציינו, לא לכל הבנות יש ניסיון קודם בצילומים מקצועיים ולא לכולן צילומים באים בקלות. זה שהמצולמת נמצאת בסביבה טבעית פחות, לא תורם לזרימה הטבעית שנחוצה לצילומים. כל זה יגרום לכך, שיידרש זמן רב יותר עד שהמצולמת תרגיש בנוח עם עצמה ועם הסיטואציה שהיא נמצאת בה.

אך גם צילומי חוץ אינם נטולי חסרונות, שכן הפרעות רבות בדמות אנשים אקראיים יכולות להקשות על הצילומים. בנוסף, החלפת תלבושות הופכת לעניין מורכב.

אז מה עושים תשאלו? בסופו של דבר אנחנו מחפשים את הכיף ואת ההנאה בצילומי בוק בת מצווה. לכן הפתרון האידיאלי זה החליט ביחד עם הילדה שלכם, איפה בדיוק היא תרצה להצטלם ואיזו חוויה תרגיש לה טובה ונוחה באמת.

מתקן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא