חיפוש

בעלי המקצוע שחייבים לפנות אליהם לפני שעוברים לבית חדש

אם אתם נמצאים לפני מעבר דירה, סביר להניח שתפנו לכמה בעלי מקצוע שמטרתם לסייע עבורכם בנושא מסוים הקשור במעבר.

מיהם בעלי המקצוע שאליהם פונים בד"כ לקראת מעבר דירה? מתי כדאי להזמין אותם? ועל מה יש לשים דגש בזמן שפונים לקבלת שירות מבעל מקצוע?

תשובות לשאלות אלה ועוד ניתן למצוא בהמשך המאמר.

 

מי הם בעלי המקצוע אליהם תפנו?

לרוב, לקראת מעבר דירה, נדרש סיוע של בעלי מקצוע שונים למטרת מעבר הדירה. מבין בעלי המקצוע המבוקשים בעיקר, ניתן למנות כמה:

חברת הובלה

לפני הכל, יש לדאוג לחברת הובלה שתדאג להעביר את כל תכולת הדירה שלכם לבית החדש, אליו אתם מתכננים לעבור. במהלך חיפוש אחר חברת הובלה, כדאי לשים את הדרגש כי חברת ההובלה שבה תבחרו הינה מקצועית ואמינה ובעלת ניסיון חיוני בהעברות תכולות דירה קודמות. ההמלצה היא לסגור את נושא ההובלה בין שבועיים לחודש לפני מועד המעבר, שכן, חברות הובלה טובות בד"כ יהיו עמוסות יותר ולכן, כדאי להזמין את חברת ההובלה מבעוד מועד. כדאי לסכם מראש על מחיר ההובלה, כולל מע"מ וכו' ולבקש הצעת מחיר שתינתן ע"י נציג שיגיע לדירתכם ויראה את תכולת הדירה.

 

חברת ניקיון

אמנם ניתן לנקות את הדירה באופן עצמאי, אך חברת ניקיון מקצועית תוכל להקל עליכם בעניין הזה ולהכין את הדירה אליה אתם עתידים להיכנס באופן הטוב ביותר. ההמלצה היא לפנות לחברת ניקיון כשבועיים לפני מועד העברת הדירה. כדאי לבקש הצעת מחיר והמנה כתובה, שתכלול את כל תכולת הדירה שתיכלל בניקיון.

 

חברת מעקות

אם יש לכם תכנון של התקנת מעקות מזכוכית בביתכם החדש, כדאי שתבצעו הזמנה להתקנת המעקה מס' שבועות לפני מעבר הדירה. אמנם ניתן להתקין מעקה גם לאחר שעברתם לדירה, אך ההמלצה היא לסגור את עניין המעקה מראש ואפילו לדאוג להתקנתו בטרם תיכנסו לדירה החדשה.

 

חברה להתקנת רשתות יתושים

אם בדירה אליה אתם עתידים לעבור, לא קיימות רשתות בחלונות, כדאי שתדאגו גם לעניין זה מראש. אם מעבר הדירה אמור להתרחש בחודשי הקיץ, התקנת הרשתות אף נחוצה עוד יותר, שכן קיים סיכון גבוה יותר לכניסה של מעופפים (ובעיקר של יתושים) ו/או אלרגיות שונות דרך החלונות. ניתן לפנות לחברה להתקנת רשתות כחודש לפני מעבר הדירה, על מנת שיספיק להגיע מטעמה נציג למדידת גודל החלונות.

 

חברת למיזוג אוויר

מיזוג בדירה מטרתו להבטיח אקלים נוח וסביבת חיים נעימה.

הזמנת חברה למיזוג אוויר כדאי לסגור מראש, כחודשיים בטרם העברת הדירה. אם מדובר בחודשי הקיץ, ההמלצה היא לבצע את ההזמנה אפילו הרבה לפני, שכן, בעונת קיץ תתכן עלייה של מחירי המזגנים. בבחירת המזגנים עבור הדירה, כדאי לבחון מס' דגמים ולאחר מכן לבחור בסוג המתאים ביותר לדרישותיכם.

במידה ואתם מתכננים להתקין מערכת מיזוג מרכזית, כדאי שתסגרו הצעת מחיר מראש גם עם חברה המספקת עבודות גבס.

 

איש ניקיון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא