חיפוש

בקרת האקלים – כל מה שרציתם לדעת על חדרי קירור ולא ידעתם את מי לשאול

בדומה לניאגרה באסלה שלכם או לשאסי של הרכב שלכם, גם על חדרי קירור כנראה שאינכם יודעים הרבה והשאלות רק נערמות ונאספות. האינטרנט יכול לספק תשובות מעניינות שאולי יקלעו לשאלותיכם אבל כנראה שלא. בכל אופן, בכל הקשור לשאלות, מענות, טענות ומסקנות על חדרי קירור, הגעתם למקום הנכון.

 

קצת היסטוריה

אז חדרי הקירור הם בעצם עוד תופעת לוואי מדהימה של פלאי הטכנולוגיה. הם עונים על צרכים רבים בתחומים שונים ומספקים פתרונות נוחים וקלים למספר רב של גופים מרכזיים בחיינו, כגון – תעשיות המזון, המלונאות, החקלאות, התרופות והרשימה עוד ארוכה.

אז כמו המצאות רבות לאורך ההיסטוריה, גם בעיית הקירור נענתה בעקבות צורך אקוטי שעלה –  מה עושים עם כל האוכל שנשאר?. לאחר המצאת המקרר, גורמים רבים השתמשו בטכנולוגית הקירור על מנת לשמר ולהנדס מוצרים חכמים יותר, שימו לב שבהרבה מהמוצרים שאנו משתמשים בהם כיום כגון רכבים או מחשבים, קיימת טכנולוגית קירור כזאת או אחרת.

חדרי הקירור הגיעו לשורותינו לאחר שמצרכים רבים נהרסו או התקלקלו בעקבות בעיות בקירור או בשימור. בעקבות טכנולוגית מיזוג אוויר תעשייתי, הומצאו חדרי הקירור במטרה לדאוג שדבר לא יפגע באחסון המזון, התרופות או כל דבר אחר שמצריך שמירה.

 

שאלות ותשובות

אז עכשיו בואו נגיע לתכלס, יש המון מה לשאול והמון מה לגלות והרי הדבר ברור, מדובר ביצירה רבגונית שמשמת את מרבית התעשיות הגדולות והמפותחות בעולם. אז הנה כמה שאלות נפוצות שאספנו עבורכם, בואו נתחיל.

 

איזה חדר קירור מתאים עבור העסק שלי?

אז לצורך בניית חדר קירור יהיה, ב – 99% מהמקרים, להתייעץ על כך עם איש מקצוע, רק הוא יוכל לשכלל את כל המשתנים, הצרכים האישיים שלכם והתקציב שלכם, לכדי משוואה אחת שתרכיב חדר מושלם.

 

למה נדרש אפיון מפורט לפניי בניית החדר?

כמו שכבר הספקתם להבין, לא מדובר במקרר. אז בשונה ממקרר שקונים בחנות למוצרי חשמל, חדר הקירור צריך להכיר אתכם, את העבודה שלכם ואת הדרישות שלכם ממנו. מדובר על תהליך מורכב אך משתלם בסוף.

 

איזה סוג חדרי קירור יש?

כיום ישנם שתי סוגים מרכזיים של חדרי קירור – חדר קירור מובנה (תא קירור) וחדר קירור מתוכנן שמחייב הליך בניית חדר קירור. כמובן שלאחר התייעצות קצרה עם איש מקצוע תוכלו להבין איזה אחד מתאים לכם יותר.

 

כמה זה עולה?

אז לצערנו שאלה זו חוזרת הרבה והתשובה עליה דומה לזאת של מה יותר מתאים לי. חדרי הקירור הם אינם מקררים והם עונים על צריכים שונים של עסקים שונים, על כן המחירים יהיו שונים.

 

לסיכום

והרי לכם השאלות הנפוצות ביותר עם תשובות מפורטות ומדויקות. מקווים שהצלחנו לענות לכם על הכל, או לפחות על חלק, ולאחר שקראתם ועיינתם במאמר תצליחו להתקדם לשלב הבא קצת פחות מבולבלים וקצת יותר החלטיים. בהצלחה רבה!

האקלים הקר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא