חיפוש

דוקרנים נגד יונים מומלצים

דוקרנים נגד יונים הם דרך טובה למנוע מהיונים להפוך למטרד בביתכם. רוצים לדעת באילו דוקרנים כדאי לכם לבחור? במאמר זה תוכלו לקרוא על סוגי דוקרנים טובים ומומלצים נגד יונים. 

 

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים הם אחת משתי השיטות הנפוצות להרחקת יונים, ביחד עם רשתות נגד יונים. הדוקרנים מונחים במקומות אסטרטגיים בהם היונים עשויות להשתקע ובכך מונעות את הקינון שלהן באזור הבית. במידה ואתם מעוניינים להתקין בביתכם דוקרנים כדאי שתכירו את סוגי הדוקרנים הנפוצים ביותר ואת יתרונותיהם וחסרונותיהם.

 

דוקרני פלסטיק

דוקרני פלסטיק, כשמם כן הם, דוקרנים נגד יונים העשויים מפלסטיק. חשוב לדעת כי דוקרנים נגד יונים אינם מסוכנים כלל וכלל, והם נמצאים שם אך ורק על מנת לסמן ליונים לא להתקרב אל הבית.

מדובר בדוקרנים זולים יחסית, שעושים את עבודתם נאמנה ומרחיקים את היונים ביעילות. אם זאת, לדוקרני הפלסטיק גם חסרונות. הבעיה העיקרית של דוקרני הפלסטיק היא עמידות. החומר ממנו הדוקרנים עשויים הוא חומר יחסית חלש שיכול להתבלות בקלות. כמו כן, הוא אינו עמיד בפני גשמים וחום קיצוני ולכן הוא לא תמיד מתאים לאזורים חשופים כמו אדן החלון.

קחו בחשבון שדוקרני הפלסטיק הם דוקרנים שיש להחליף כל כמה זמן עקב השחיקה שלהם, ולא תמיד מדובר בהשקעה חכמה ונכונה.

 

דוקרני נירוסטה

  • סוג נוסף של דוקרנים נגד יונים הם דוקרני נירוסטה.
  • גם הם, בדומה לדוקרני פלסטיק, אינם פוגעים ביונה אלא רק מסמנים לה כי לא מומלץ לה להתקרב אל אזור הבית.
  • דוקרני הנירוסטה הם דוקרנים עמידים בהרבה, שכן הם אינם מושפעים ממזג האוויר כמו דוקרני הפלסטיק. אם אתם סובלים מקינון יונים רב, המתפרש על תקופה ארוכה, שווה לכם לשקול בחירה בדוקרני נירוסטה.
  • דוקרני נירוסטה מונעים את כניסת היונים בצורה יעילה יותר מדוקרני פלסטיק, שכן היונים אינן יכולות להתקדם ולדרוך עליהם.
  • החיסרון המרכזי של דוקרני הנירוסטה הוא המחיר שלהם, שביחס למחיר דוקרני הפלסטיק הוא יקר.
  • אם אתם סובלים מבעיה חמורה של יונים, יהיה לכם עדיף להשקיע בהתקנת דוקרני נירוסטה איכותיים. בחירה בדוקרני נירוסטה תיתן לכם תמורה גבוהה יותר למחיר, שכן דוקרני הפלסטיק הם אינם עמידים לאורך זמן ודורשים החלפה תכופה.

 

דוקרני מתכת

מדובר בסוג לא נפוץ של דוקרנים. דוקרני מתכת הם בדיוק כמו דוקרני נירוסטה, רק עם חסרון מרכזי והוא חומר הייצור. נירוסטה היא עמידה ואין חשש כי תחליד, לעומת המתכת שמחלידה בקלות. אם אתם מחפשים פתרון יעיל לאורך זמן, העדיפו את דוקרני הנירוסטה.

 

בחירת הדוקרנים המתאימים

סוג הדוקרנים האיכותי והמומלץ ביותר הוא דוקרני נירוסטה. אם אתם מעוניינים במוצר איכותי שיעשה את העבודה שלו לאורך זמן, שקלו להשקיע בדוקרני נירוסטה טובים ואיכותיים שימנעו מהיונים העקשניות ביותר להיכנס או להפריע לכם.

דוקרנים נגד יונים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא