חיפוש

האם כדאי להשקיע במיתוג עסק כבר מהיום הראשון?

ההשקעה בפרסום העסק הינה עניין ידוע ומוכר עבור כל בעלי העסקים באשר הם. הפרסום כמובן כולל תתי קטגוריות שונות, יש כאלו שחשובות יותר ויש כאלו שחשובות פחות. במסגרת סדרת מדריכים שאנחנו כותבים בנושא, יצאנו לבדוק הפעם באופן מעמיק האם כדאי לכם להשקיע במיתוג של העסק כבר מיום ההקמה הראשון שלו. חזרנו עם תשובות שאתם חייבים לקרוא, הישארו אתנו ותגלו מה המסקנה שלנו בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

כאמור, המדריך הנוכחי נכתב כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בהשקעה של בעלי עסקים שונים בפרסום של העסק שלהם. הפעם בחרנו להתמקד בהשקעה של המיתוג. שכן, פנו אלינו לא מעט גולשים שציינו שזהו נושא שמעניין אותם לבדוק. כדי שנוכל לענות לכם על השאלה המתבקשת, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמכירים את הנושא מקרוב. לכן, גם הפעם, פרסמנו סקר ברשתות החברתיות וביקשנו מבעלי עסקים בתחומים שונים לשתף אותנו – מתי הם השקיעו במיתוג העסק שלהם? והאם הם מרוצים מהתזמון והתוצאה?

 

מה הממצאים שעלו מהסקר?

הסקר העלה כמה ממצאים שונים. תחילה, ניתן היה לראות בבירור כי רוב מוחץ של בעלי העסקים שענו על הסקר בחרו להשקיע במיתוג של העסק עוד לפני היום הראשון שבו דלתות העסק נפתחו. אחד מבעלי העסקים ציין בלשונית ההערות שהוא מאמין שהמיתוג של העסק צריך להתקיים בשלב הראשוני ביותר.

עוד לפני שבכלל קוראים לעסק בשם ולפני שמחליטים מה בדיוק העסק צפוי למכור או איזה שירות הוא ייתן ללקוחות. אם לא די בכך, הוא גם הוסיף את הקישור הבא לתגובה שלו: https://www.gnss.co.il  וכתב שבזכות האתר הזה העסק שלו הפך להיות משגשג כבר בימים הראשונים של הפתיחה.

 

מה המסקנה שלנו?

ובכן, אתם בוודאי מבינים שזה לא מספיק להסתמך על תגובה של אדם אחד כדי לענות על השאלה שלשמה התכנסנו. ראוי שנציין בפניכם שזו לא הייתה תגובה יחידה, אלא היו תגובות רבות נוספות שצוין בהם מידע דומה. שכן, מסתבר שמרבית בעלי העסקים בחרו להשקיע במיתוג של העסק שלהם כשהעסק עוד היה בחיתולים. כלומר, עוד לפני היום הראשון של פתיחת העסק. הדבר הוביל אותנו להבין שזה לא נכון לומר שצריך וכדאי להשקיע במיתוג העסק כבר ביום הראשון, אלא הרבה קודם לכן.

 

ומה עם בעלי העסקים שבחרו להתנהל אחרת?

בעלי עסקים נוספים שענו על הסקר וציינו שהם השקיעו במיתוג העסק אבל בשלב מאוחר יותר חוו לא מעט קשיים בדרך, למשל:

  • במשך תקופה ארוכה אנשים לא הכירו את העסק שלהם ולקוחות לא פקדו את החנות
  • העובדים היו חסרי מעש
  • לא היו הכנסות

 

לסיום

הממצאים שצוינו לעיל מחזקים את המסקנה שלנו ומראים שאכן, כדאי להשקיע במיתוג העסק עוד לפני היום הראשון שלו. כעת, כשהעובדה הזו ידועה לכם, נותר לכם רק  ליישם.

מיתוג עסקי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 דרכים לניהול קמפיין ממומן
5 דרכים לניהול קמפיין ממומן

הפעלת קמפיין ממומן הוא חלק מאסטרטגיות שיווק מודרניות, המאפשר לעסקים להגיע לקהל היעד ביעילות ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם. על מנת להבטיח את הצלחתו

קרא עוד »