חיפוש

האם פייתון היא שפה מומלצת ללמוד למתכנתים?

בתור מתכנתים, הכלי המרכזי שאיתו אתם הולכים לעבוד הוא שפת תכנות. השפה היא מה שמאפשר לנו לדבר עם המחשב ולגרום לו לבצע את הפעולות שאנחנו רוצים שהוא יעשה. בעולם קיימות הרבה מאוד שפות תכנות כאשר לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. אחת השפות הכי פופולריות כיום היא שפת פייתון, ואנחנו כאן כדי לספר לכם למה כדאי ללמוד אותה.

 

שפת פייתון

בין כל שפות התכנות הקיימות כיום, יש מספר שפות מרכזיות שבהן עושים שימוש נרחב. השימוש הזה קורה גם בתעשיית ההייטק עצמה וגם במוסדות האקדמיים. קורס פייתון בנאיה קולג' יאפשר לכם לפגוש את שפת פייתון מהיסודות עד לרמה שתוכלו לתכנת בה. לא מעט אנשים שואלים את עצמם מה מייחד את שפת פייתון על פני שפות אחרות, וכאן אנחנו נענה על השאלה הזו.

פייתון

נוחה ללמידה

היתרון הראשון שעליו נדבר קשור דווקא למי שלא מחזיק בניסיון רב בתחום. שפת פייתון היא כנראה השפה הכי קלה ללמידה מבין כל שפות התכנות. הסיבה לכך היא ששפת פייתון עושה עבורכם הרבה מאוד מהעבודה, ובתור מתכנתים אתם לא צריכים לחשוב על שום דבר מעבר לקוד שלכם עצמו. בשפות אחרות לעומת זו יש שיקולים נוספים של זיכרון ומשתנים שיכולים לגרום לתוכנית לא לעבוד.

 

הרבה מאוד מידע נגיש

בתור מתכנתים אתם הולכים להיתקל הרבה פעמים בבעיות שלא תדעו כיצד לפתור אותן מיד. במצב הזה מה שתעשו יהיה לחפש להן פתרונות ברשת או בפורומים שונים. בהקשר של פייתון החיפוש הזה יהיה מאוד נוח, לאור העובדה שעל פייתון יש כמות מידע אינסופית ברשת. כמעט לכל תקלה שבה תפגשו יהיה כבר פתרון מוכן ברשת על ידי מי שנתקל בה לפניכם.

פייתון

אפשרות לזיהוי תקלות בצורה נוחה

סביבת העבודה שבה כותבים את הקוד בפייתון היא סביבה נוחה מאוד לעבודה. בסביבה הזו יש מגוון רחב של כלים שמאפשרים לנו לזהות תקלות בקוד שלנו תוך כדי הכתיבה. הבדיקות  שניתן לערוך לקוד הן מתקדמות מאוד, ובתור מתכנתים זה משפר את היכולת שלכם לזהות תקלות מבעוד מועד.

 

כמות רבה של ספריות

את הסיבה האחרונה קשה קצת להסביר למי שעוד לא מכיר את עולם התכנות, אולם חשוב לדעת את זה. בכל שפת תכנות יש ספריות מוכנות, כלומר כלים שבהם ניתן להשתמש בלי לתכנת אותם. בפייתון יש הרבה מאוד ספריות כאלו, לרבות ספריות שבהן ניתן לעשות שימוש בעולמות של למידת מכונה ובינה מלאכותית, דבר שהופך את השפה לאחת השפות הכי מרכזיות בתעשייה.

 

לסיכום

שפת פייתון היא שפת תכנות פופולרית שמשמשת גם בתעשייה וגם באקדמיה. השפה נחשבת נוחה מאוד ללמידה וסביבת העבודה שלה מאפשרת לכם לזהות תקלות בקלות. על פייתון תוכלו למצוא הרבה מאוד מידע ברשת, ולכל שאלה שיש לכם כנראה שתמצאו תשובה.

פייתון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא