חיפוש

האם תשוקה תורמת לבריאות שלכם?

הרבה אנשים תוהים מה המשמעות של תשוקה בחייהם, מעבר למה שידוע על פני השטח. השפעה על הבריאות זה אחד הדברם שצפים ועולים במקומות שונים, וכדאי לכם לדעת שלא מדובר במיתוס. הבריאות שלכם והתשוקה בחייכם קשורים קשר הדוק, ושווה לכם להתחיל ולגלות עד כמה ההשפעה יכולה להיות משמעותית.

 

חיים ארוכים

הרבה מחקרים נעשו בנושא, בעיקר בהקשר של ביטוי התשוקה בצורת קיום יחסי מין בתדירות גבוהה. הסתבר שלדבר יש השפעה כה גדולה על אנשים, החל מפיזי ועד לנפשי, ברמה שזה משפיע מהותית על המצב הבריאותי כך שחיים לאורך יותר שנים. בהשוואה מול אנשים שהיו פחות פעילים מינית במהלך חייהם אצלם שיעור התמותה בגיל צעיר גבוה יותר.

 

פחות מחלות

מכיוון ש התגלה שיש השפעה כה גדולה לתשוקה בחייכם, כנראה ידהים אתכם לגלות על כמה דברים זה יכול  לעזור לכם להתגבר או להימנע. התשוקה, ככל שהיא נוכחת יותר בחייכם, מובילה לאינטנסיביות של חיי מין, מה שמסתבר מפחית את הסיכוי להתקף לב או שבץ. ואפילו הסיכוי לחלות בסרטן הערמונית או בסרטן השד פוחתים באורח חיים. שכזה.

 

גוף מחוסן

תשוקה ויחסי מין בתדירות גבוהה, קשורים לרמות גבוהות של נוגדנים שמסייעים בשמירה על הגוף שלכם. אלו נוגדנים שעוזרים נגד התקררויות, שפעת, וזיהומים. כך שאם הייתם צריכים עוד סיבות להחזיר את התשוקה לחייכם, לחדש את חיי המין שלכם, תוכלו אפילו להיעזר בויאגרה ודברים נוספים, העיקר תחזירו את מה שגופכם צריך יותר משידעתם.

 

שינה משופרת

זה דבר שאולי כבר נתקלתם בו, במהלך האורגזמה הגוף מייצר אוקסיטוצין, הורמון שקשור למגוון פעולות פיזיות ופסיכולוגיות, והמובילה מהן, הקלה בהירדמות. נעשו מחקרים רבים הוכיחו את זה היטב, אנשים רבים זקוקים לעזרה הזו אפילו במצבים של הפרעות שינה. מדובר גם פה בתרומה לבריאות שלכם והרי שינה היא דבר חשוב מאוד לבריאותכם.

 

מצב רוח טוב

הבעת תשוקה לפי הפרטנר שלכם או קבלת תשוקה ממנו כלפיכם, אלו סוג הדברים שמחזקים את ההערכה העצמית שלנו, מחקרים שנעשו בנושא מצאו שחיי מין עשירים ומספקים, משפרים את דימוי הגוף ודימוי העצמי. האנדרופינים שמשתחררים בזמן קיום יחסי מין משפיעים על מצב הרוח לטובה.

 

הפחתת לחץ

השפעה מבורכת שמגיעה עם חיי מין מלאים, זה השפעה על התמודדות עם מצבי לחץ. הביטחון שזה מוביל אליוף מכין אתכם להתמודדות עם סיטואציות שונות, משרה רוגע ונחת על גופכם ונפשכם. נמצא גם שהפחתת הלחץ ואפילו מיתון לחץ הדם, מגיעים ממגע גופני כמו תדירות חיבוקים גבוהה.

 

תשוקה קשורה לבריאות

אם אתם עוד לא בטוחים, שווה לכם לנסות לבחון את זה בעצמכם, כמות הדברים שהתשוקה ומימוש התשוקה יכולים להשפיע עליהם, זו כמות אדירה. הבריאות שלכם חשובה, ואם יש משהו שיכול להשפיע בכל כך הרבה רמות, שווה לכם לגלות את לעצמכם. ועם כל הכבוד לבריאות, מדובר פה גם בהנאה, פשוטה ועוצמתית, שמגיע לכם לחוות.

פחות מחלות

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא