חיפוש

הבית החכם של גלובל קוואליטי – כל הטכנולוגיות שחייבים להכיר

התקנת מערוכת חכמות לבית סחפו את ישראל בסערה החל מתגי האורות בבית ועד למערכות אבטחה, מעטים האנשים בארץ שלא שמעו את המושג 'בית חכם'. גלובל קוואליטי היא החברה הוותיקה ביותר בשוק מערכות החשמל החכמות, ועם כניסתם למשקי הבית הפרטיים, הגיע הזמן שתכירו את כל הטכנולוגיות שהם מציעים.

 

בית חכם 2RA

שם זה הוא השם למערכת הבית החכם שחברת גלובל קוואלטי הפכה למומחית במערכת זו, התקנתה, תפעולה והתקשרות עם הלקוחות השונים. מערכת זו מאפשרת להפוך את החשמל בבית למערכת חשמל חכם, לסנכרן בין מערכות הבית השונות ומשם – הבית עם מערכת החשמל הפשוטה שלכם הופך לחכם ותוך מספר שעות בלבד. מערכת זו ניתנת להתקנה בבתים בהם כבר קיימת מערכת בית חכם וגם בבתים בלי מערכת זו בכלל.

 

מערכת LUTRON

ניסיונה רב השנים של חברת גלובל קוואלטי הביא אותה להכרות עם המערכות המתקדמות והנפוצות ביותר בשימוש בעולם מערכת לוטרון נופלת בקטגוריה זו והיא מציעה את כל המוצרים שצריך עברו בית חכם, כולל התקנתם במערכת של בית חכם. תוכלו לעשות שימוש במערכת לוטרון על בסיס נתוני צריכת חשמל שמתעדכנים מדי יו, לעקוב אחרי הרגלי הצריכה שלכם ולעשות התאמות ושינויים בהתאם למה שאתם מייעדים לעצמכם.

 

מערכת VIVE

מערכת זו היא מערכת מושלמת לסנכרון של שתי מערכות מאוד ספציפיות וויסות הצריכה שלהן: תאורה ומיזוג אוויר. מערכת VIVE מתאימה בעיקר לבתי עסק ומוסדות מסחריים שהם יש צורך שימוש במערכת אלו בתכיפות גבוהה.

בזכות המערכת שגלובל קוואלטי תוכל להתקין לכם, תוכלו לחסוך בכמות החשמל בה אתם משתמשים, להתאים את הטמפרטורות בהתאם למיקומם של החדרים ברחבי הבניין וייעול השימוש בגופי תאורה בהתאם לשעות היום ואחוז החשיפה לאור טבעי של הבניין.

 

למה צריך מערכת בית חכם

השימוש במערכות בית חכם, בין אם מדובר בבית פרטי או בבית עסק; גדול וקטן כאחד, היא חיונית לייעול הממשקים שקורים בחלל זה. שימוש נכון במערכות מיזוג האוויר, נגישות גבוהה למערכת האבטחה, נוחות השימוש דרך אפליקציה, חיסכון בחשמל – כל אלו הם רק חלק מהיתרונות שיש לשימוש במערכות חכמות.

 

פחות דיבורים ויותר בירורים

חברת גלובל קוולאטי מתמחה בכל סוגי ההתקנות של מערכות אלו. משמע – בין אם מדובר בענף המסחרי או משקי בית פרטיים, תוכלו לקבל מענה מהיר, התקנה מהירה ויעילה ותמיכה בכל נושא שרק תצטרכו. תוך 5 שעות תוכלו להפוך את בית העסק שלכם לעסק חכם ויעיל, ובטווח הארוך עלות ההתקנה תחזיר את עצמה ביחס לחשמל והזמן שתוכלו לחסוך בניהולו.

בתים פרטיים בעלי מערכות חכמות יוכלו לשפר את אורח החיים של המתגוררים בו, להקל עליהם ולאפשר להם לנצל את מלוא הפוטנציאל השכלי – ראש נקי ללא דאגות.

בית חכם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא