חיפוש

כיצד מנקים את הבית לאחר הדברת פשפש המיטה?

 

אם עברת לאחרונה הדברה בבית בכדי להפטר מפשפש המיטה, מזל טוב! הבית שלך סוף סוף נקי – תרתי משמע! עשית את הצעד הראשון בלהיפטר מהיצורים הקטנים והמציקים האלה. אבל מה הלאה? איך אתה יכול להבטיח שהבית שלך נקי מפשפשים? התשובה פשוטה: ניקיון הבית לאחר הדברת פשפש המיטה, וגם – האם יש הגבלות ניקיון לאחר ההדברה?

 

כשאני נקי – אני מותק

ניקיון הבית לאחר הדברת פשפש המיטה הוא חלק חשוב במידה ואתם רוצים להפטר מהמזיקים המציקים הללו. פשפש המיטה יכול לחיות שבועות ללא מזון, כך שייתכן שחלקם עדיין נמצאים בביתכם גם לאחר הדברה מקצועית, אך נקווה שהם נמצאים שם מתים. עם זאת, על ידי נקיטת הצעדים הנכונים לניקוי וחיטוי הבית, אפשר ללא ספק בקלות וביעילות להפחית את הסיכוי להדבקה חוזרת.

עקיצות פשפש המיטה

התאמת הניקיון לסוג ההדברה

לפני שתתחיל בניקוי, חשוב לדעת באיזה סוג הדברה השתמש המדביר בביתך. אם איש מקצוע השתמש בטיפול כימי או תרמי, חשוב להמתין לפחות 24 שעות לפני שתתחיל בניקוי כלשהו. זאת על מנת להבטיח כי כל שאריות כימיקלים או חום קיבלו מספיק זמן להתפוגג ולהשפיע על החרקים אותם אתה רוצה למעשה לחסל.

 

סבלנות היא מפתח הקסמים

לאחר שהמתנת את פרק הזמן הדרוש, הגיע הזמן להתחיל לנקות! אז איך עושים את זה? קח נשימה וקרא – להלן מספר טיפים כיצד לנקות את הבית לאחר הדברת פשפש המיטה:

  1. שאב את השטיחים והרהיטים ביסודיות – שאיבת אבק היא אחת הדרכים היעילות ביותר להסיר את פשפש המיטה והביצים שלהם מהשטיחים והריהוט שלך. שים לב במיוחד לסדקים ולחריצים, שיכולים להיות מקלט אהוב במיוחד על פשפשי המיטה. לאחר שתסיים לשאוב, השלך את האבק והלכלוך שהצטבר בשואב מחוץ לביתך.
  2. כבס את כל המצעים והבגדים – שים את כל המצעים והבגדים שלך כביסה ואם אפשרי – השתמש גם במייבש לאחר הכביסה. הכביסה והמייבש יעזורו להרוג את כל פשפש המיטה שנותר ואת הביצים שלהם. הקפד להשתמש במים חמים ובהגדרות חום גבוהות.
  3. נקה את כל המשטחים הקשים – כן כן, כולל את הרצפה, הקירות, הרהיטים וכל משטח קשיח אחר בבית שלך. השתמש בתערובת של מים חמים וחומר ניקוי כדי לנקות משטחים אלה. הקפד כאמור, להקדיש תשומת לב מיוחדת לפינות, סדקים וחריצים שבהם פשפשי מיטה עשויים להסתתר.
  4. השלך את כל הפריטים שלא ניתן לנקות – אם לא ניתן לנקות או לכבס פריט, כמו מזרון או כרית, עדיף להשליך אותו. (במידה ואתה לא קשור לפריט הזה יתר על המידה או שהוא לא יקר ערך), זאת מכיוון שפשפש המיטה יכול לחיות בפריטים אלה במשך שבועות מה שיכול להוביל להדבקה חוזרת.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום,על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכל להבטיח שהבית שלך יהיה נקי מפשפשים לאחר הדברה מקצועית. כמו כן, חשוב לציין כי הדברת פשפש המיטה היא תהליך מתמשך אשר לא תמיד נגמר בסבב אחד. על כן, בכדי להמנע מנשיכות, עקיצות פשפש המיטה ושאר ירקות, כדאי להעזר במומחי הדברות אמיתיים אשר יודעים לטפל ביעילות וביסודיות בפשפשי מיטה.

עקיצות פשפש המיטה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא