חיפוש

מה ההבדל בין חברת ניקיון לעוזרת

ניקיון משרדים, כמו גם דירות מגורים, עסקים ובכלל, הוא אחד הנושאים החשובים שיש צורך להקפיד עליו בכל זמן נתון. שמירה על ניקיון משרדים בחיפה ובכלל אומרת הרבה על העסק עצמו, על הרמה שלו ועל המכוונות שלו לשירות הלקוח. עם זאת, בעלי עסקים רבים מתלבטים בכל הנוגע לדרך הנכונה לביצוע עבודת הניקיון. האם נכון יותר להעסיק עוזרת, או אולי להעסיק חברת ניקיון? מה בדיוק צריכים לבדוק לפני ששוכרים את השירותים של חברת ניקיון? בשורות הבאות נעסוק בסוגיות הללו ונשיב לשאלות דלעיל בהרחבה.

חברה מקצועית

עוזרת או חברת ניקיון

השיקולים בעד או נגד העסקת חברת ניקיון הם מגוונים. עם זאת, כבר בתחילת הדברים כדאי להבהיר שהשירותים של חברת ניקיון עדיפים על העסקה עצמאית של עוזרת. וזאת, מהטעמים הבאים:

מהירות: העובדים המקצועיים של חברת ניקיון מסיימים במרבית המקרים גם ניקיון של חללים גדולים, במהירות רבה יחסית. זאת, כמובן, תוך הסתייעות במכשירים וכלי ניקוי שאינם נמצאים בשגרה אצל לקוחות פרטיים.

יסודיות: העובדים המיומנים של חברת ניקיון משרדים בחיפה ובכלל יודעים בדיוק כיצד להגיע גם לאזורים הנסתרים בבית ולנקות אותו באופן המוצלח ביותר. צריך אמנם לערקוב אחריהם, אבל באופן כללי הם עושים עבודה יסודית, בדיוק על פי אמות המידה שהוגדרו לה וברמה הגבוהה ביותר.

מחויבות: העסקת עוזרת לניקיון כרוכה במחויבות, חוקית ומוסרית כאחת, כלפי העובדת. בעסקה של חברת ניקיון מתבצעת באמצעות חוזה, כאשר בתום ההתקשרות אין כל מחויבות בין הצדדים. כך, ניתן לווסת בקלות את הזמנים והתדירות של הניקיון על פי הצורך.

מחיר: אף שעל פניו נראה שהמחיר שגובות חברות ניקיון הוא גבוה, הרי שבמבט כללי, העלויות של הניקיון פוחתות. זאת, כיון שעבודת הניקיון מתבצעת במהירות יחסית ובאמצעות חומרי ניקוי שחוסכים עבודה ומפח נפש כאשר רמת הניקיון איננה גבוהה כמצופה.

מה צריך לבדוק בחברת ניקיון

לפני ששוכרים את השירותים של חברת ניקיון, חשוב לקבל עליה המלצות וחוות געת חיוביות. באשר להמלצות, כדאי לבדוק ולחקור מעט ברשת האינטרנט. זאת, במטרה למצוא ביקורות על החברה. אם אין עליה ביקורות שליליות, או אם הביקורות מינוריות, זאת בהחלט סיבה טובה לסגור את העסקה עם חברת הניקיון. בנוסף, אם החברה יכולה להציג רמות גבוהות של ניקיון במקומות ספציפיים, כלומר דוגמאות לעבודות שלה, בהחלט כדאי לקחת אותה בחשבון בדרך לסגירת עסקה חדשה.

בנוסף, ועל פי דרישות החוק בישראל, חשוב לבדוק שחברה כזאת משלמת לעובדים שלא את מלוא התמורה על העבודה שלהם. בסיכומו ל עניין, האחריות לחה על מזמיני העבודה לא פחות מאשר על החברה הקבלנית שהעסיקה אותם, ובצדק. הורדת מחירים איננה יכולה להגיע בשום תנאי על חשבון הפועלים המבצעים בסיכומו של עניין את העבודות השחורות. רוצים מידע נוסף? כדאי להשאיר פרטים, והמומחים של צ'יק צ'ק שירותי ניהול ואחזקת מבנים בע"מ יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך. (כך תבחרו נכון חברה לניהול הבניין ווינט).

ניקוי ספות – אל תמהרו לזרוק את הספה הישנה שלכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ילדה וספר
אבחון מוקסו

הילדים סובלים מבעיות קשב וריכוז? קיבלתם לא מעט תלונות והערות מהמורות? אם כך, הגיע הזמן להפסיק לטמון את הראש בחול. הילדים שלכם זקוקים לעזרה, הם

קרא עוד »
שרותים ומקלחת
לכמה יכול להגיע שיפוץ אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד המקומות החשובים בבית. כיון שכך, עריכת שיפוצים במקום צריכה להיעשות בשום שכל, תוך התחשבות בצרכים ובדרישות של הדיירים בבית. אבל מעבר

קרא עוד »