חיפוש

היכן אפשר לקבל עצות לגידול התינוק?

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא מקבל עצות לגידול התינוק שלו מבלי שהוא ביקש בכלל. העצות הללו יכולות להגיע מאישה אקראית ברחוב שתייעץ לחבוש כובע או לנעול סנדלים ביום חם. אם אתם רוצים לשמוע עצות זהב, כאלו שבאמת יועילו לכם בגידו התינוק שלכם, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את הפלטפורמות שבהן תקבלו עצות טובות לגידול התינוק שלכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שמבינים דבר או שניים בקבלת עצות לגידול תינוק. מדובר בהורים לכמה ילדים קטנטנים, כאלו שכבר יודעים איפה אפשר לקבל את כל המידע הדרוש על הקטנטנים שלהם. כדי שנוכל לשמוע מהם את כל המידע המעמיק בנושא, פנינו אליהם באמצעות פוסט שפרסמנו ברשת חברתית וביקשנו מהם לכתוב לנו בתגובה איפה הם מקבלים את העצות הכי טובות לגידול התינוקות שלהם. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שהגיבו. בסופו של דבר נאלצנו לבחור את 3 התשובות שנראו לנו המתאימות ביותר.

 

היכן אפשר לקבל עצות לגידול התינוק? – התשובה של שמרית, אמא לתינוקת בת 8 חודשים

שמרית היא אמא ל – 4 ילדים. בימים אלו היא נמצאת בחופשת לידה (שהאריכה) עם הבת שלה, ירדן. שמרית ציינה שלמרות שמדובר בילדה ה – 4 במספר, היא עדיין מחפשת טיפים ועצות לגידול נכון. שכן, לא תמיד היא זוכרת את הטיפים שניתנו לה בעבר. לדבריה, היא קוראת היום עצות רק בבלוגים לתינוקות שנכתבים על ידי נשות מקצוע. לדבריה, קריאה של מידע שנכתב בתוך בלוג תינוקות מאפשר לכל אמא להיות בטוחה שמדובר בפרטים מהימנים.

 

היכן אפשר לקבל עצות לגידול התינוק? – התשובה של אימרי, אבא של יואב, בן 4 חודשים

ליואב הקטן יש רגישות ללקטוז. אימרי ציין בתגובה שלו אלינו כי הדבר גרם לו לחפש מקורות אמינים שבהם יוכל לקרוא עצות שיאפשרו לו להתמודד עם המצב. לדבריו, הוא הגיע לקבוצת פייסבוק שעוסקת בגידול תינוקות ושם הוא קיבל מענה לכל מיני שאלות, למשל:

– איזה מזון תינוקות ללא חלב הוא מומלץ ביותר?
– האם יש בנק שממנו ניתן לקבל אספקה של חלב אם?
– איך הורים לילדים עם רגישות ללקטוז מסתדרים עם המצב?

 

היכן אפשר לקבל עצות לגידול התינוק? – התשובה של יעל, אמא של בן ותום בני 2 חודשים

יעל היא אמא לתאומים, כפי שוודאי ניתן לראות. היא ציינה שאת העצות הטובות ביותר היא מקבלת מחמותה. מה נגיד לכם? מדובר באישה מיוחדת. שכן, בזמן שאחרות בורחות מהחמות כדי לא לשמוע עצות והערות, היא רצה לידיה ומחכה לשמוע מה יש לה להגיד. טוב, ככה זה כשיש לך חמות שהיא גם מטפלת עם ניסיון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איפה תוכלו לקבל את העצות הטובות ביותר לגידול תינוק.

אמא וילד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא