חיפוש

אילו טיפולי שיניים הכי מומלץ לבצע בטורקיה?

ישראלים רבים נוהרים לטורקיה על מנת לעבור טיפולי שיניים שונים. למה דווקא טורקיה? בזכות השילוב של מחיר נמוך ומקצועיות גבוהה. כמו כן, התורים זמינים והטיפולים נעשים במהירות הבזק, בוודאי ביחס לתורים העמוסים ולמשך הזמן הארוך בו מבוצעים הטיפולים  בישראל. בשורות הבאות נציג את הטיפולים הנפוצים ביותר שכדאי לכם לעשות דווקא בטורקיה. 

 

סוגי הטיפולים הנפוצים בטורקיה

רבים מהישראלים גילו את האפשרות לבצע טיפולי שיניים בטורקיה. מדוע להרחיק עד טורקיה כדי לבצע טיפול שיניים? ישנן שלוש סיבות עיקריות: האחת, המחיר ההוגן והזול מאוד ביחס לישראל. השנייה, טיפול מקצועי הנעשה תוך זמן קצר בוודאי ביחס לתורים הארוכים בישראל. השלישית, מדובר בטיול לצד מרפא וניתן ליהנות מהטוב שיש לטורקיה להציע לצד טיפולים באיכות גבוהה, במהירות ובמחיר נמוך.

למידע נוסף פנו לאתר: https://beyondaesthetics.co.il

טיפולי שיניים

סוג טיפול ראשון – ציפויים והשתלות

דרך אפשרית להשיג חיוך מושלם, הינה באמצעות ציפוי חרסינה – ציפוי המשווה לשיניים מראה לבן יוקרתי ואצילי. טיפול זה ניתן בטורקיה במחירים נמוכים בהרבה מישראל. ניתן לבצע גם השתלות שיניים – טיפול מתקדם אשר עלותו נמוכה מאוד ביחס למחירים בישראל.

 

סוג טיפול שני – שיקום הפה

בין הטיפולים של שיקום הפה נמנים טיפולי  גשר, שתל, תותבות, כתרים ועוד. מדובר בטיפולים דנטליים אשר משך הזמן עד להשלמתם בישראל הוא מספר חודשים. בטורקיה ניתן לעבור טיפולים אלה בתוך ימים ספורים, במקצועיות רבה ובמחיר שווה לכל כיס. מחיר הטיפולים לשיקום הפה בישראל גבוה משמעותית ממחירו בטורקיה.

טיפולי שיניים

סוג טיפול שלישי – ניתוחים

לעיתים נדרש לאנשים טיפול כירורגי של ממש הדורש מומחיות ייחודית. כאשר מדובר בשיניים, אנו נתקלים בצורך בטיפולי חניכיים, ובמקרים חמורים יותר קיים צורך בניתוח. חניכיים לא בריאות מהוות בעיה רפואית ואסתטית כאחד, ופעמים רבות נדרש ניתוח על מנת לשקם את החניכיים. ניתוחים אלה נעשים בטורקיה במחיר נמוך ובמקצועיות רבה.

 

סיכום

ישראלים רבים בוחרים לנסוע לטורקיה, ולעבור שם טיפולי שיניים שונים בשל המחיר המוזל שלהם. אכן, קיימים פערי מחירים של ממש בין טורקיה לישראל, עד כדי כך שאם נוסיף לתחשיב את הטיסה והמלון – גם אז לא נגיע למחירים בישראל. שיקול נוסף שכדאי לשקול הוא המהירות בה נעשה הטיפול בטורקיה ביחס לישראל. אין סיבה להפסיד ימי עבודה או שעות עבודה למשך תקופה ארוכה, כשניתן לבצע את הטיפולים בזמן קצוב מראש שהוגדר למטרה זו.

שיקול נוסף הוא איכות הטיפול הניתן בטורקיה על ידי הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר. מדובר בטיפולים מורכבים ביותר, כך שבנוסף לעלויות הכספיות, יש חשיבות רבה גם לקצב ההתאוששות. ככל שהטיפולים נעשים בטורקיה, קצב ההתאוששות מהיר וניתן לחזור לשגרה עם תום קבלת הטיפול. ניתן לבצע טיפולים מורכבים וטיפולים שגרתיים במהירות רבה, במקצועיות וביעילות.

טיפולי שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא