חיפוש

המלצה למלון לא שגרתי

הוטל פארקזיכט איינדהובן הוא מלון 4 כוכבים במיקום מרכזי בעיר ובמרחק הליכה קצר מאטרקציות חשובות. האורחים במקום נהנים מחדרים נאים ומודרניים שכוללים מכונת קפה ואייפד וגם ממסעדה שמגישה אוכל צרפתי מוצלח. לרשותכם גם גינה נעימה ובר משקאות.

המלון נמצא במרחק 400 מטר מהמוזיאון להיסטוריה באוויר הפתוח ובמרחק 800 מטר ממוזיאון ואן אבמוזיאום. אם תרצו להגיע למוזיאון כלי הרכב של DAF, תצטרכו ללכת 1.3 ק"מ זה גם המרחק אל אל מרכז השחיה הלאומי טונגלריפ ואל הולנד קזינו איינדהובן. ספורטסנטרום איינדהובן ממוקם במרחק של 1.6 ק"מ ובמרחק דומה תמצאו גם את מרכז הקניות דה באיינקורף ואת האצטדיון העירוני בו משחקת קבוצת הכדורגל PSV.

 

מה במלון?

חובבי הגולף יכולים להנות ממשחק במועדון הגולף טונגלריפ שנמצא במרחק 2.2 ק"מ או במגרש בסט גולף, שמרוחק 8.8 ק"מ מהמלון. תחנת הרכבת של איינדהובן שוכנת במרחק 1.7 ק"מ וכדי להגיע אל נמל התעופה איינדהובן תצטרכו לנסוע 7 ק"מ. משך הנסיעה לשם במונית הוא 20 דקות. האורחים יכולים לשכור אופניים ישירות מהמלון ולצאת לרכיבה בעיר.

 

חדרים ופסיליטיז

החדרים בהוטל פארקזיכט איינדהובן מודרניים ואלגנטיים והם מציעים מיזוג אוויר, מכונת קפה ואייפד. בחדר יש גם טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, שולחן כתיבה וחדר רחצה פרטי שכולל מקלחת ומייבש שיער. בחדרים המשודרגים תמצאו גם פינת ישיבה, חלוקי רחצה ונעלי בית וביחידות הסטודיו יש גם מטבחון שמאובזר בין היתר במקרר וכיריים ופינת אוכל. אינטרנט אלחוטי זמין עבור כל האורחים בכל חלקי המלון.

לרשותכם גם מסעדה שמגישה אוכל צרפתי מהודק ומוקפד בצהריים ובערב. בעונה החמה תוכלו להנות מהאוכל גם בטרסה היפה והירוקה של המלון. מדי יום מוגשת גם ארוחת בוקר עשירה במזנון והיא כוללת מגוון מאפים, גבינות, נקניקים ומעדנים שונים. בבר של המלון ישמחו למזוג לכם בירה, יין או קוקטייל.

במהלך שהותכם בהוטל פארקזיכט איינדהובן תוכלו להנות ממגוון שירותי, כמו עמדת קבלה שזמינה 24 שעות ביממה, שירותי מכבסה ואחסון מטען. עבור האורחים הצעירים, במלון מציעים מתקני שעשועים לילדים וגם מגוון של משחקים. אורחים עם רכב יכולים לחנות בחינם במגרש החניה של המלון.

מלון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
יום חורפי
סליחה, מתי נגמר החורף?

חורף זה כיף? ככה לפחות אנחנו חושבים. ברור לנו שהדעות יתחלקו ויהיו כאלה שיעידו על עצמם שהחורף והם זה חיבור הכי טוב שקיים וכאלה שירימו

קרא עוד »
סיני
חוזרים הביתה לחצי האי

מתלבטים מתי זה הזמן הנכון ביותר לצאת לחופשה? נגלה לכם סוד – עכשיו. אחרי שנגמרו החגים וכולם חזרו לעבודה ולפני שהקורונה עוזבת אותנו והתיירות חוזרת

קרא עוד »
חוף
אוצרות נסתרים

איכשהו נדמה לנו, שכבר המון ישראלים גילו את הקסם של פינות פחות פופולאריות באירופה, דוגמת מונאקו, סן מרינו ולוקסמבורג. לאלה מבינינו, שרק מתכננים לבקר במקומות

קרא עוד »