חיפוש

לאחר שיפוץ האם לנקות לבד או לקחת חברת ניקיון

שיפוצים כלליים בבית או בעסק, מייצרים מטבע הדברים פסולת רבה וגם לא מעט לכלוך. אחת הדילמות שאיתה מתמודד כמעט כל מי שביצע אי פעם שיפוץ יסודי בבית, בעסק או בכל מבנה אחר, היא בעיית הניקיון לאחר שיפוץ דירה. מדוע הניקיון אחרי שיפוצים הוא מסובך ובעייתי יותר? האם לנקות לבד או שמא כדאי לקחת חברת ניקיון שתבצע את העבודה? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא זה. (מה ההבדל בין חברת ניקיון לעוזרת).

כלי ניקיון

למה ניקיון אחרי שיפוצים הוא מסובך ובעייתי

לאחר שיפוץ דירה, נותרים בתוך הבית הררי פסולת. חלק מהפסולת מפונה אמנם על ידי המשפצים, אבל במקרים רבים נותרת פסולת ונותר לכלוך שלא פונה במלואו. עם זאת, הפסולת היא הבעיה הפחות חמורה אחרי השיפוצים. הבעיה האמיתית שאיתה צריכים בעלי הנכס והדיירים בו להתמודד, היא בעיית הלכלוך שנותר בתוך הדירה או בתוך המבנה המשופץ.  מדובר בדרך כלל בכתמי צבע, כתמי שמן וכן חומרים אחרים שנשארו על הרצפה או על הקירות, ויש בעיה להסיר אותם ביעילות. בגלל  שמדובר בחומרים שבדרך כלל אינם קיימים בבית, הרי שמרבית בעלי הנכסים והבתים אינם יודעים איך להתמודד איתם. מה שעבור מומחים לניקיון נראה דבר פשוט ומובן מאליו,  מהווה עבור הדיירים או בעלי הבית מכשול קשה למעבר.

בנוסף לאמור לעיל, מדובר בכמות גדולה מאוד של כתמים ולכלוך,  כמות שהיא גדולה הרבה מעבר לכמות הלכלוך המצטברת בבית, גם אחרי תקופה ארוכה.  לפיכך, יש צורך להשקיע משאבים רבים וגם לא מעט זמן בניקוי הכתמים והסרה שלהם. מי שאיננו מכיר את אופי הכתמים איננו מכיר גם את הדרך הנכונה או את חומרי הניקוי המתאימים המאפשרים להסיר אותם בקלות. אנשים הבוחרים להתמודד בעצמם עם לכלוך מהסוג הזה, מוצאים את עצמם משקיעים זמן רב הרבה מעבר למה שמקובל בעבודת ניקיון סיזיפית.

האם לנקות לבד או לקחת חברת ניקיון

כבר בשורות לעיל, ניתן להבין מאופי הדברים שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא להעביר את הניקיון לאחר שיפוץ דירה או מבנה לביצוע על ידי אנשי מקצוע מיומנים. היתרון הגדול של אנשי מקצוע כאמור נובע מהעובדה שהם מכירים היטב כל כתם ויודעים מהם החומרים המתאימים המאפשרים להסיר אותו בקלות. בנוסף, יש בידיהם הכלים והציוד הדרושים לביצוע ניקיון יסודי, כאשר הציוד הזה איננו נמצא בדרך כלל אצל אנשים פרטיים.

אם מסתכלים על התמונה בכללותה, יוצא שהעברת עבודת הניקיון לאחר שיפוצים לידי גוף מקצועי המתמחה בניקיון, כרוכה בעלויות נמוכות הרבה יותר מאשר ביצוע הניקיון באופן עצמאי. כאשר לוקחים בחשבון את הזמן הרב המושקע בניקיון, יחד עם חומרי הניקוי הנדרשים, שבחלקם הם יקרים, הרי הסכום הסופי הוא גבוה יותר מהעלויות של מספר שעות עבודה של אנשי מקצוע מיומנים. פתגם ערבי מוכר אומר כי "מה שזול עולה ביוקר". כשעורכים השוואה בין ניקיון מקצועי לבין ניקוי הבית באופן עצמאי אחרי שיפוצים, ניתן להבין בדיוק את המשמעות של הפתגם החכם הזה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ילדה וספר
אבחון מוקסו

הילדים סובלים מבעיות קשב וריכוז? קיבלתם לא מעט תלונות והערות מהמורות? אם כך, הגיע הזמן להפסיק לטמון את הראש בחול. הילדים שלכם זקוקים לעזרה, הם

קרא עוד »
שרותים ומקלחת
לכמה יכול להגיע שיפוץ אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד המקומות החשובים בבית. כיון שכך, עריכת שיפוצים במקום צריכה להיעשות בשום שכל, תוך התחשבות בצרכים ובדרישות של הדיירים בבית. אבל מעבר

קרא עוד »