חיפוש

טיפים לבחירת רכב לחתונה

אז הגיע היום המיוחל, המוגדר על ידי רבים כיום המאושר ביותר בחיי הזוג המתחתן.

החתן והכלה עוברים יום מיוחד, מרגש ומורט עצבים.

אחת מהבחירות הרבות העומדות בפניהם היא בחירת הרכב שיסיע אותם אל האולם הנכסף.

אז איך עושים את זה נכון?

 

בחירה אחת מתוך רבות

תכנון החתונה המושלמת כולל בתוכו הוצאות רבות. קייטרינג איכותי, ספקים מקצועיים ומומלצים ושאר אטרקציות לחתונה. יש שיבחרו ברכב משפחתי קלאסי או ברכב יוקרתי ומנקר עיניים. אם מדובר באפשרות השנייה, ומעצם העובדה שמדובר באירוע שהושקע בו כסף רב, תרצו לוודא כי סידורי האבטחה של הרכב בחניון ועד אבטחת כספת הצ'קים, יהיו בידיים טובות. למידע נוסף אודות אבטחה תוכלו למצוא באתר https://gs-system.co.il
כאמור, בחירת הרכב בה ייסעו החתן והכלה היא אחת מאותם משתנים רבים בתכנון האירוע. ההתלבטות בין בחירה בהשכרת רכב או בבחירה ברכב הפרטי או של אחד מבני המשפחה היא מורכבת, ולכל אפשרות יתרונות משלה.

 

להשכיר או לא להשכיר?

השכרת רכב לחתונה היא אפשרות פופולרית למדי עבור אלו שיכולים להרשות לעצמם. היתרון הבולט בהשכרת רכב היא בדרך כלל הנראות המרשימה. חברות השכרת רכב מציעות מגוון רכבים, וביניהם רכבי יוקרה כמו מרצדס, אאודי או לקסוס לדוגמה, המאפשרים הגעה מושלמת ומלאה בסטייל כראוי לחתן וכלה ביום חתונתם. עם זאת חשוב לומר כי ברוב המקרים מדובר בהוצאה משמעותית שיש לקחת בחשבון.

 

מיקום החתונה כתנאי חשוב

כשנשאלת השאלה "איך נגיע לאירוע החשוב בחיינו?", יש לשאול את מה ששואלים בכל פעם שנכנסים לרכב- "לאן נוסעים?". אם האירוע ממוקם בגן אירועים מרוחק שהדרך אליו היא דרך עפר מפותלת והררית, או שבחרתם להתחתן על שפת הים- יש להביא שיקולים אלו בחשבון כשאתם ניגשים לבחור את הרכב.

 

כמה תהיו?

אם בעבר נהגו בני הזוג לבחור באדם אחד שיהיה הנהג האישי שלהם לאורך היום, תופעה נפוצה ביותר היא תופעת המלווים האישיים. החתן והכלה בוחרים להם צוות המורכב מקרוביהם ובני משפחתם המצומצמת שיהיו חלק בלתי נפרד מהיום המאושר בחייהם. מלווים רבות לצד צוות צילום עשויים להיות מהותיים בבחירת גודל הרכב הנבחר לחתונה, החל מג'יפ מרווח ועד ללימוזינה יוקרתית או מיניבוס מעוצב.

 

השכרת נהג מקצועי- תוכלו להיות רגועים

חלק מחברות השכרת הרכב ושירותי ההסעות יציע לכם נהג צמוד ומקצועי, שיאפשר לכם להימנע מלסחוב חבר להסתובב איתכם מלוקיישן צילום אחד לאחר, וחשוב מכך- לוודא שלא תצטרכו לבקש מהקרובים לכם לאחר לילה בו האלכוהול זורם, לעלות על ההגה עייפים ומותשים.

 

בשורה התחתונה – אין בחירה אחת נכונה

רוב ההחלטות הנוגעות לחתונה יוכרעו בדרך כלל על ידי דבר אחד- רצונם ותחושתם של הזוג המאושר. אם רכבי יוקרה לא נוגעים לכם וכל שברצונכם הוא קישוט מינימלי וניקיון יסודי של הרכב הפרטי שלכם, עשו את הבחירה הנכונה- כל עוד הנסיעה תהיה בטוחה ורגועה ביום כל כך מרגש.

כלה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן סטנד אפ
איך מתכוננים למופע סטאנדאפ

מי שמזמינים מופע סטדנאפ לאירוע שלהם, צריכים להכין את המקום מראש. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשארגנו יום הולדת בהפתעה לבת הזוג שלנו. הבנו כי

קרא עוד »
קוסם לילדים
כיצד לבחור קוסם עבור ילדים?

מופעי קוסמים יכולים להיות דרך נהדרת לבדר ולשמח ילדים. הצפייה וההתמקדות שלהם בהומור ובנעשה על הבמה היא מרתקת ומפליאה. עם זאת, כאשר מדובר בבחירת קוסם

קרא עוד »