חיפוש

6 טיפים להקמת אתר לעסק שלך

לפני שנים רבות הסתובב בחור צעיר ברחובות עירו, חילק פלאיירים ותלה שלטים לעסק שלו.

לפתע לחש לו זקן: "ישנה אמרה סינית עתיקה, נערי, שאומרת שבלחיצת כפתור תוכל לפרסם מודעה ל-10,000 אנשים".

מאותו רגע השתנו חייו של הנער, הוא הקים אתר אינטרנט והצליח מאוד.

אז אם השתכנעתם גם, הגעתם למקום הנכון, כאן נסביר לכם איך להקים אתר מושלם.

 

מה מטרת האתר

הדבר החשוב בהתחלה, עוד לפני שהתחלתם לעצב את האתר, הוא להבין מה אני רוצה להשיג בבנייתו. אם זהו אתר עסקי, נרצה שיביא הכנסות נוספות – ולכן נרצה להתמקד בחנות. אם המטרה היא בלוג, נרצה כמה שיותר אנשים שיכנסו לקרוא את תוכן האתר, וכו'.

ככל שתהיו יותר ספציפיים במטרות שלכם, כך האתר יהיה יותר מובן ומכוון למטרה, וימשוך את האנשים המתאימים אליו באופן טבעי.

 

בחירת דומיין ושרת מארח

אלו שני מרכיבים בסיסיים שחייבים שיהיו בשביל שיהיה אתר. Domain – הוא שם האתר בשורת הכתובת, והשרת הוא החברה עליה נשמרים הנתונים, והיא מפעילה את האתר. חברות רבות מציעות לכם חבילות שונות על פי תשלום חודשי או שנתי. כנסו לאתר https://www.hostcenter.co.il  לפרטים נוספים.

 

תכנון האתר

בשלב הזה, יש לתכנן את עיצוב האתר בקווים כלליים. אילו קטגוריות, תתי קטגוריות ודפים אנחנו רוצים שיהיו, בהתאם למטרות שלנו. באתר קטן יתכן ונסתפק במספר דפים מצומצם, אך באתר גדול חשוב שנשמור על הסדר כבר מההתחלה, כדי לא ללכת לאיבוד בהמשך.

חשבו תמיד על מבקרי האתר, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. איך אתם רואים בעיניהם את החזון של האתר? מה חשוב לכם לשדר? איזו צורה של אתר תביא אותם בדיוק למה שהם צריכים? ועוד.

 

התוכן לאתר

הכינו מבעוד מועד קבצים שונים בהם התוכן הכתוב לאתר. החל מטקסטים, תמונות, קטעי וידאו וכו'. זה יקל עליכם מאוד בשלב הבא, שלב העיצוב. ברגע שהתוכן מוכן אפשר להעלות אותו בקלות, בדרך של העתק הדבק לטקסט או העלאת קבצים.

 

העיצוב

לעיצוב האתר יש שתי אפשרויות עיקריות שתוכלו להיעזר בהן, במידה ואתם לא בוני אתרים מקצועיים, ואין לכם שאיפה להפוך לכאלה:

  • בונה אתרי אינטרנט אוטומטי – ישנן חברות רבות שמציעות בניית אתר אינטרנט אונליין, והן מקנות תבניות אותן תוכלו לעצב, לשנות ולפתח, ולהזין את כל המידע שלכם אצלם.
  • שכירת בעל מקצוע – במידה והאתר שלכם גדול ומורכב, יש יתרון בלשכור מעצב בונה אתרים מקצועי שידאג לעבודה מושלמת.

 

לסיום – ייעול האתר

השלב האחרון הוא לשפר את האתר כדי שיעלה בדירוג במנועי החיפוש (כדאי ללמוד מעט על SEO). חפשו באגים באתר, ותקנו אותם. לעיתים רחוקות עולים אתרים ללא תקלות, אך אל תחששו, ניתן לתקן אותן גם אחר כך. ברגע שהאתר שלכם עלה, זה הזמן שלכם לפרסם בקלות וביעילות וליהנות מיתרונות העולם הדיגיטלי.

מחשב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא