חיפוש

כוכבי הטיקטוק – האם זה שווה משהו בעולם האמיתי

בכל פעם שאנחנו משתפים את המכרים שלנו או קרובי המשפחה שלנו בחלום שיש לנו כבר שנים אנחנו שומעים מהם שמדובר בחלום שרק נראה וורוד. החלום שלנו הוא להיות כוכבי רשת. אם להיות מדויקים יותר, אנחנו רוצים להיות כוכבי טיקטוק.

כאלו שכולם מכירים אותם ברחוב, שהם מרוויחים הרבה כסף מלעשות דברים מהנים. כדי לבחון אם הם צודקים, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם מסקנה שתגלה לכם וגם לנו האם להיות כוכב טיקטוק זה שווה משהו בעולם האמתי.

 

איך אספנו את כל הנתונים בנושא?

תראו, כדי לדעת אם באמת משתלם להיות כוכב טיקטוק ואם זה משהו ששווה בסופו של דבר בעולם האמתי, היינו צריכים לשמוע את הפרטים מאלו שחיים את התחום. כתבנו ללא פחות מ- 12 כוכבי טיקטוק הודעה פרטית. הצגנו את עצמנו ואמרנו שאנחנו כותבים מדריך שעוסק בחיים שלהם ככוכבים.

באופן מפתיע, רק 3 ענו לנו ברצינות. הסתבר לנו בדיעבד שרבים מהם חשבו שאנחנו צוחקים. 3 כוכבי הטיקטוק שסייעו לנו בכתיבת המדריך הביאו לשינוי משמעותי בכל הנוגע לחלום שלנו. רוצים לדעת במה מדובר ומה המסקנות? אז תמשיכו לקרוא.

 

תשובה מספר 1 לשאלה שלנו – האם זה שווה בחיים האמתיים?

רצינו מאוד לשמוע את תגובתה של אדיסון ריי  בנושא זה, אבל הפעם הסתפקנו בתשובה של כוכב טיקטוק מקומי שיש לו לא פחות מ- 12 מיליון עוקבים. הוא אמר לנו שלהיות כוכב זה תמיד משהו שנראה מאוד זוהר מהצד, אבל כשנכנסים לפרטים הקטנים, מדובר בעניין שלא תמיד נוח.

מסתבר שכוכבי טיקטוק, בדומה לכוכבים אחרים, צריכים להתמודד עם מצבים לא פשוטים שמביאים לא פעם לקושי בהתנהלות היום יומית שלהם, למשל:

  • הם לא יכולים לרדת מהבית עם פיג'מה כי מחכים להם צלמי פפרצ'י
  • הם צריכים לענות תמיד בדרך נעימה כשמבקשים מהם חתימה או תמונה, גם כשהם עצובים או כועסים
  • הם צריכים תמיד להיראות במיטבם

אנו מוכרחים לציין כי התשובה של כוכב הטיקטוק ה- 1 עדיין השאירה את החלום שלנו במקומו. התשובה ה- 2 קצת ערערה אותנו.

 

תשובה מספר 2 לשאלה שלנו – האם זה שווה בחיים האמתיים?

הכוכב ה- 2 שבחר גם לענות באנונימיות ציין את אותם מצבים שצוינו בתשובה הראשונה (ולא נערך תיאום בין השניים). הכוכב השני הוא בן זוג של כוכבת טיקטוק מוכרת גם כן. לדבריו, הם לא יכולים לצאת לדייט רומנטי יחד אף פעם מבלי שילדים ואנשים יפנו אליהם והם תמיד חייבים לשמור את הריבים שלהם לבית, כדי שאחרים לא ישמעו וישתפו ברשתות.

 

המסקנה שלנו בעקבות התשובות שקיבלנו

אנחנו יצאנו די מאוכזבים מכתיבת המדריך הנוכחי, שכן, התגלה לנו שלהיות כוכבי טיקטוק זה לא באמת זוהר. אבל אנחנו עדיין ננסה להגיע ליעד המיוחל.

כוכבי טיקטוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא