חיפוש

כיור שוקת – 5 יתרונות בולטים

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות על כיור השוקת שהפך להיות חלק בלתי נפרד ממטבחים מעוצבים רבים ברחבי הארץ. בתור מי שעתידים לעצב את המטבח שלהם מחדש בקרוב, היה לנו חשוב לבדוק מה זה הכיור הזה ולמה כולם בוחרים בו? כדי להגיע למסקנות בנושא, יצאנו לברר מהם היתרונות שלו וגילינו שיש לא מעט. במדריך הנוכחי תוכלו לגלות את 5 היתרונות הבולטים ביותר.

 

יתרון מספר 1 בכיור שוקת – הגודל

היתרון החשוב ביותר שבא לידי ביטוי בכיור שוקת הוא הגודל שלו. במהלך הבירור שערכנו בנושא, התברר לנו כי מדובר בכיור גדול במיוחד. אנו ממליצים לכם להעיף מבט על קטלוגים של חברות לעיצוב מטבחים, כדי שתוכלו להבין במה מדובר. כיור גדול מאפשר לכם להניח את הכלים בתוכו בנוחות.

אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שכיור שכזה יכול להיות מושלם בשביל המטבח החדש שלנו. שכן, כעת, יש ברשותנו כיור קטן שניתן להניח בו 2 – 3 כוסות וצלחת.

כיור שוקת

יתרון מספר 2 בכיור שוקת – המנח

כיור שוקת, בשונה מכיורים רגילים שאתם מכירים, יכול להיות מונח על גבי משטח כלשהו. כלומר, הוא לא נמצא בתוך השיש, אלא מחוצה לו. מנח זה של כיור שוקת  הוא ייחודי ומקנה למטבח מראה יוקרתי ומתקדם. ראוי לציין כי אתם יכולים לבחור איזה משטח יהיה מתחתיו. זה יכול להיות שיש פרביטל, שיש גרניט פורצלן או כל משטח אחר שמתאים לכם.

 

יתרון מספר 3 בכיור שוקת – מתאים לכל מטבח

היתרון השלישי שבא לידי ביטוי בכיור שוקת זו העובדה כי הוא מתאים לסוגי מטבחים שונים. מומחים בתחום העיצוב יאמרו לכם כי עדיף לבחור בכיור זה למטבחים בסגנון כפרי, אך אנחנו בחנו את הקטלוגים השונים וראינו שניתן להתאים אותו למגוון רחב מאוד של מטבחים, כך שהבחירה היא בידיכם.

 

יתרון מספר 4 בכיור שוקת – האסתטיקה

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על כיור שוקת מבלי לציין את המראה שלו. מדובר בכיור מלבני וגדול, כפי שאתם כבר יודעים. זהו מראה ייחודי שלא ניתן לראות בכל בית. מומחים בתחום המטבחים ציינו בפנינו כי העיצוב נובע מתוך השראה של משקתות של בעלי חיים. כך שלקחו דבר אחד והפכו אותו למשהו אחר לגמרי.

כיור שוקת

יתרון מספר 5 בכיור שוקת – יש מספיק מקום ל – 2 ברזים

היתרון החמישי והאחרון למדריך זה (שכן, יש עוד יתרונות רבים) נוגע לעובדה כי ניתן להוסיף לכיור 2 ברזים. אם אתם זקוקים ליותר מברז אחד בכיור שלכם – זהו הכיור המתאים עבורכם ביותר. שכן, בחירה בכיור אחר תוך תוספת של 2 ברזים עשויה לגרום למראה גס.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כיור השוקת שהפך להיום שם דבר בתחום עיצוב המטבחים. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע בנושא, כך שנותר לכם רק להחליט אם זה יהיה הכיור הבא שלכם.

כיור שוקת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא