חיפוש

לא כל הנוצץ זהב: איך מנקים תכשיטים?

ניקוי של תכשיטים נחשב להליך שנתפס בקרב רבים כמורכב מאוד. גם אנחנו סברנו כך עד לא מזמן, אבל החלטנו שהגיע הזמן לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק כדי להבין אחת ולתמיד – איך מנקים תכשיטים? אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את התשובה שתמיד רציתם לקבל בנושא, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו קודם כל את המומחים בניקיון שסייעו לנו צעד אחר צעד

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בנושא הניקיון של תכשיטים, אתם צריכים לדעת שהסתייענו בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנושא. אלו בעצם אנשים שיש להם מגוון רחב של תכשיטים והם מנקים אותם לעיתים קרובות מאוד. חלק מהם מנקים את התכשיטים מידי שבוע, בעוד אחרים עושים זאת אחת לחודש. ביקשנו לשמוע איך הם עושים זאת וקיבלנו את כל הפרטים.

 

איך מנקים תכשיטים? תשובה מספר 1 שקיבלנו – באמצעות מגבון לח

אם יש לכם תכשיטים שזקוקים לניקוי עדין, אתם צריכים להימנע מהליך ניקיון ופוליש לתכשיטים שנחשב למסיבי. עליכם פשוט להעביר מגבון לח. מדובר במצבים שבהם יש השחרה קלה בלבד. שכן, ניקיון שכזה צפוי להוריד את השכבה העדינה של הלכלוך ללא מאמץ.

 

איך מנקים תכשיטים? תשובה מספר 2 שקיבלנו – באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים

מסתבר שיש חומרי ניקוי שמיועדים לניקוי של תכשיטים מכסף ומזהב. אם אין לכם כאלו, כדאי שתערכו בירור מקיף ברחבי הרשת ותוודאו מהו חומר הניקוי המתאים ביותר עבור החומר שממנו התכשיט שלכם עשוי. דעו כי זו הדרך הבטוחה ביותר לניקוי במידה ויש לכם תכשיטים עבים יחסית.

 

איך מנקים תכשיטים? תשובה מספר 3 שקיבלנו

דרך נוספת לניקוי תכשיטים היא באמצעות סבון כלים. כן, כן, קראתם נכון. לא מעט מהגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי הם השרו את התכשיט שלהם עם מעט סבון כלים בתוך כלי עם מים פושרים. לדבריהם, השרייה קצרה שאורכת כמספר דקות בלבד וצחצוח של התכשיט יביא למראה נוצץ וחדש. כדאי שתדעו שאת הליך הניקוי ניתן לבצע עם אחד או יותר מהכלים הבאים:

  • מברשת שיניים
  • מטלית
  • גופיה או חולצה ישנה

 

לא בטוחים איך לנקות? תפנו אל החנות

קרה לנו פעם שניקינו תכשיט באופן שגוי והדבר הוביל להרס של התכשיט לצערנו. מדובר בתכשיט שקיבלנו במתנה מאדם קרוב שהלך מהעולם. אנו לא צריכים לספר לכם יותר מידי על התחושה שהציפה אותנו כשגילינו שטעינו בניקוי. כדי שתמנעו ממצב שכזה, דעו כי אתם יכולים לפנות אל החנות שבה רכשתם את התכשיט ולבקש שינקו אותו עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף  שהציג בפניכם את הדרכים הנכונות ביותר לניקוי של תכשיטים. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבחור בדרך המתאימה לכם. שיהיה בהצלחה!

תכשיט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא