חיפוש

מדוע לא כדאי לפרוץ מנעול לבד?

שמענו על לא מעט מקרים כאלה, של אנשים שחזרו הביתה בשעה מאוחרת ולא הצליחו לפתוח את הדלת. זה ברור, הדבר האחרון שהם רצו לעשות באותו הרגע זה להתחיל לחפש אחר בעל מקצוע (שכנראה ישן בשעה כזו). אנחנו נקצר לכם ונאמר שכל המקרים הללו שהתבצעו בהם ניסיונות עצמאיים לפריצת מנעול הסתיימו בחרטה עמוקה. רוצים לדעת למה? בגלל הסיבות הבאות:

 

אתם יכולים להרוס את הדלת שלכם לצמיתות

יכול להיות שאתם חושבים כעת על סרט שראיתם לא מזמן, ג'יימס בונד או כל סרט פעולה אחר שבמהלכו גיבור הסרט פשוט בועט בדלת כמה פעמים ואז המנעול באורח פלא משתחרר והוא פותח את הדלת ברגע. אז זה לא מה שצפוי לקרות לכם. נכון שאתם רוצים שהדלת תפתח כמה שיותר מהר, אבל אם תסתכלו על המצב רגע מהצד, במבט שפוי, אתם תגלו שאתם רוצים שהדלת תיפתח מבלי שמנגנון הנעילה שלה ייהרס. הרי נזק של פריצה הוא מינימלי לעומת נזק של החלפת הדלת כולה. מדובר במצב שעשוי להביא להחלפה של הידית, המשקוף ומה לא.

 

אתם יכולים לפצוע את עצמכם

אתם לא מנעולנים? אז אל תנסו לפרוץ את המנעול לבדכם. אם אתם רוצים להישאר בריאים ושלמים, אנחנו מציעים לכם גם להימנע משימוש באחד מהכלים הבאים:

  • מקדחה
  • כפות הידיים שלכם
  • מברגה

או כל כלי אחר. שימוש שגוי באחד או יותר מהכלים האלה עשוי לא רק להרוס את הדלת, אלא גם לגרום לכם להיפצע באורח קל, בינוני ובמקרים חריגים ביותר, אתם יכולים גם להיפצע קשה. במקום להקשות על עצמכם, תשמרו על עצמכם ותיכנסו לקישור הבא: www.interiordoor.co.il  (גם אם מדובר בשעת לילה מאוחרת, אתם תוכלו למצוא בקישור הזה נחמה ופתרון שישמור עליכם שלמים ובריאים).

 

זה לא קל כמו שזה נראה לכם

נניח שיש לכם את כל הכלים שיכולים לאפשר לכם בסופו של דבר לפרוץ את הדלת, נניח. זה עדיין לא אומר שאתם יכולים לבצע את הפריצה הזו בעצמכם. זה יכול להיראות לכם קל (במיוחד אם חזרתם שיכורים ממסיבה ואתם גמורים). אבל תשמעו לנו ובבקשה תפנימו – זה לא עניין פשוט. אם לא למדתם את התחום, עדיף שתימנעו מניסיונות כושלים, פשוט כי זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה לכם.

 

יש לכם אפשרות להסתייע באיש מקצוע

נניח שהייתם גרים בכפר נידח במזרח, בבית רעוע, עם דלת רעועה ומבלי שום אפשרות לקבל עזרה מבעל מקצוע. אם זה היה המצב, אז הגיוני שהייתם מנסים לפרוץ את המנעול לבד. אבל זה לא המצב, עובדה שאתם כאן, ויש לכם חיבור לאינטרנט, אז יש לכם גם אפשרות להסתייע באיש מקצוע, במנעולן. אז למה שלא תעשו זאת בעצם? זה הפתרון הכי קל ונוח, שיאפשר לכם לפתוח את הדלת שלכם בקלות.

איש מתקן מנעול לדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא