חיפוש

מה ההבדל בין סיגריה אלקטרונית חד פעמית ורב פעמית?

סיגריה אלקטרונית – מהטרנדים החמים והעולים בתקופה האחרונה. אין מעשן קבוע שלא חשב, לפחות פעם אחת, לעשות את המעבר משאיפת העשן לריאות לשאיפת אדים. זוהי פעולה מפתה, אין ספק. מה ההבדל בין סיגריה אלקטרונית חד פעמית לרב פעמית? במאמר זה נענה על שאלה זו.

הקדמה

החלטתם לעשות את המעבר הפרוגרסיבי לעישון סיגריה אלקטרונית, בשעה טובה! עכשיו שאתם בתחילת התהליך, חשוב להבין מהי סיגריה אלקטרונית, ומה האופציות הפתוחות בפניכם. קיימות סיגריות אלקטרוניות לשימוש חד פעמי וסיגריות אלקטרוניות לשילוב רב פעמי. מה ההבדל ביניהן? בכדי לענות על שאלה זו נבין קודם בבסיסה, מהי סיגריה אלקטרונית וממה היא מורכבת.

סִיגַרִיָה

סיגריה אלקטרונית – מה זה?

סיגריה אלקטרונית הינה מכשיר אידוי אדים המשמש כתחליף נגיש וריאלי לעישון סיגריות, בין אם מחפיסות או מטבק. להבדיל מעישון "רגיל", בתהליך האידוי לא מתקיימת פעולת שריפה, על כל סוגיה – הניקוטין מזוקק מנוזל ניקוטין במקום מעלי טבק. התהליך כולל את חימום הנוזל עד לטמפרטורת אידוי, ולאחר מכן התמסיס שבסיגריה האלקטרונית יומר לניקוטין אותו נוכל לשאוף.

 

ממה היא מורכבת

לכל סיגריה אלקטרונית, בין אם רב או חד פעמית, יש מגוון מאפיינים המרכיבים אותה, להלן כמה מהמרכיבים שלא ישתנו בין סיגריה לסיגירה. סיגריה אלקטרונית תכיל לרוב סוללה, סליל חימום, מכשיר המרת ניקוטין לתרסיס, מחסנית ניקוטין נוזלי ורכיב לנשיפת האדים. נוזלי הניקוטין יכילו: ניקוטין, מרכיבי טעם, מים וחומרים שיומרו מתרסיס לניקוטין במהלך תהליך שאיפת האדים בהפעלת הסיגריה האלקטרונית.

 

יתרונות וחסרונות

יתרונות הסיגריות האלקטרוניות רבים. קודם כל, הן קומפקטיות ואינן דורשות התעסקות רבה, להבדיל מגלגול טבק. מעבר לכך, הן בריאות יותר – היות ואינן מערבות פעולת שריפה ושאיפה של עשן. לבסוף, הן מגיעות בטעמים שונים, ומאפשרות התאמה נקודתית להעדפת כל משתמש.

החסרונות של הסיגריות האלקטרוניות הן טריותה היחסית בשוק – עובדה מדאיגה מבחינת חוסר במחקרים מוכחים ארוכי טווח וחוסר הבנה מלאה של תופעות הלוואי שלה. בנוסף, התחושה של עישון אדים להבדיל משאיפת עשן שונה, ולא מתאימה לכל אחד ואחת.

חסרונות

סיגריה אלקטרונית חד פעמית

סיגריה אלקטרונית חד פעמית מתאימה למספר מסויים של שאיפות קבוע מראש, ללא אפשרות מילוי וחידוש לאחר סיומן. היא מצריכה מינימום התעסקות – רק לרכוש אותה ולעשן עד שתיגמר, ואז לזרוק. בנוסף על כך, היא קומפקטית ונוחה לנשיאה. זוהי הבחירה האידאלית למעשנים לא סדרתיים, בעלי רצון לעישון בנוסח "פעם ב".

 

סיגריה אלקטרונית רב פעמית

סיגריה אלקטרונית רב פעמית, או "וייפ", היא מכשיר כבד יותר ומעט מסורבל יותר לנשיאה. היא דורשת התעסקות מוגברת מפאת הצורך למילוי נוזלים ולהחלפת בטריות. עם זאת, היא נוחה הרבה יותר למעשנים קבועים, וזולה יותר לתחזק לאורך זמן.  זהו סוג הסיגריה האלקטרונית האידאלית למעשנים סדירים.

סיגריה אלקטרונית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא