חיפוש

מה זה חיטוי קורונה? יצאנו לבדוק

אף אחד מאיתנו אמנם לא דמיין את שנת 2021 מתחילה ככה, אבל זה התרחיש ועם זה ננצח. מגפת הקורונה פרצה בתחילת שנת 2020, ומאז החלו שיטות חיטוי קורונה מסוגים שונים. בסופו של דבר, הכי חשוב לדעת כיצד לחטא את הבית ולחיות בסביבה מוגנת. אז הנה הפרטים.

המילה "קורונה" מקבלת כיום משמעויות שיוצרות חשש אצל אנשים, ולא בגלל אי-היכולת לעכל בירה מקסיקנית. אמנם עד שנת 2020 היינו אומרים במכולת קורונה ואף אחד לא היה נלחץ (אלא מגיש אלכוהול), אבל כיום התמונה היא שונה.

מאז פרוץ מגפת הקורונה בעולם, קמו שיטות שונות המהוות את החיטוי הנדרש כנגד המגפה. ורגע לפני שאתם שוכרים שירותי חיטוי קורונה או חברת הדברה, חשוב לוודא כי החברה מורשית ומוסמכת. בואו נדבר גם על זה, אח"כ על חיטוי קורונה עצמו.

 

מה אני צריך לדעת על חיטוי קורונה?

אם אתם עומדים לשכור שירותי חיטוי, אתם צריכים לוודא כי חברת החיטוי אכן עומדת בקריטריונים הנדרשים במשרד העבודה והיא אכן מורשית. בודקים זאת דרך רשם החברות והאיגודים בישראל, שם תוכלו למצוא את כל המידע לגבי חברת החיטוי.

לאחר שווידאתם כי חברת החיטוי היא מורשית, אתם יכולים לבצע פעולה נוספת. לפעולה הזו קוראים השוואה בין חברות חיטוי שונות. יהיה כדאי לבדוק לגבי חומרי החיטוי השונים, מאחר שכל חברת חיטוי עשויה להשתמש בחומרים מסוגים אחרים.

 

באילו חומרי חיטוי משתמשים עבור קורונה?

כדאי לדעת, בעוד שמשרד הבריאות ממליץ על חומרי חיטוי מאוד ספציפיים, ישנן בשוק גם חברות חיטוי שאינן עומדות בקריטריונים הנקבעו על ידי המשרד. חשוב לדעת, בין החומרים המומלצים לחיטוי קורונה, אתם תמצאו חומר המבוסס על אמוניום.

למעשה, חומרי חיטוי נגד קורונה מבוססים על אמוניום רבעוני. בחלק מחברות ההדברה והחיטוי, אתם תמצאו חומר הנקרא  SEPTOBAR 10. ספטובאר 10 הוא חומר חיטוי שמצריך ממכם גם יציאה מהבית, זהו פרט שחשוב לזכור.

 

צריך לצאת מהבית לאחר חיטוי קורונה?

לרוב, יהיה מומלץ לצאת מהבית למשך של לפחות שעה. אם אתם כרגע נמצאים בבידוד ולא יכולים לצאת מהבית, יהיה כדאי להזמין את חברת החיטוי לאחר שתסיימו את הבידוד. לאחר שסקרנו את האינטרנט, מצאנו כי ישנן חברות הדברה אשר עוסקות גם בחיטוי קורונה.

אחת החברות שנתקלנו בהן היא חברת קסם הדברות וחיטוי קורונה. תוכלו למצוא את החברה כאן בכתובת הזו https://kesem-hadbarot.co.il ולקבל את כל הפרטים לגבי החיטוי. במקביל, אנחנו גם ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בין חברות הדברה וחיטוי קורונה.

ככה תוכלו לא רק לחסוך בעלויות חיטוי, אלא גם להבין באילו חומרים משתמשת כל חברה. בין אם אתם צריכים חיטוי קורונה או הדברה בבית, קסם הדברות עוסקים גם בכך וגם בכך.

אישה עם מסיכה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא