חיפוש

איך לארגן מופע שהילדים שלכם לא ישכחו?

רוצים לארגן עבור הילדים שלכם מופע יום הולדת שהם לא ישכחו לעוד הרבה זמן? אם אתם עדיין לא יודעים כיצד לעשות זאת – הכתבה הזו תעזור לכם להבין מה יהפוך את האירוע לאחד שלא יפסיקו לדבר עליו!

 

הבינו מה הכיוון לסוג המופע

קודם כל חשוב שתדברו עם הילד שלכם ותבינו מה פחות או יותר האירוע שהוא חשב עליו. אם יש לו בראש רעיון ספציפי, הרבה פעמים יהיה קשה לשנות את רצונותיו, וכדאי יהיה לבחור אירוע בסגנון דומה.

אם הילד שלכם לא בהכרח יודע מה יתאים, נסו לשבת איתו ולחשוב יחדיו מה יהיה אירוע שיוכל גם לעניין אותו וגם להיות מהנה עבור המוזמנים למסיבה. ברגע שבחרתם סוג אירוע, יהיה לכם הרבה יותר פשוט בהמשך התכנון.

 

בחרו מפעיל מקצועי ואיכותי

אחרי שבחרתם את סוג האירוע, צריך לבחור בקפידה את האדם שיהיה אחראי להפעלת האירוע. אם למשל החלטתם יחדיו על מסיבת יום הולדת עם קוסם, חפשו קוסם לילדים שמתמחה בהפעלת ימי הולדת לגיל המתאים, וכן בדקו שאותו קוסם יוכל להגיע למיקום בו תכננתם לקיים את האירוע.

על איכות המפעיל אסור להתפשר! אם תבחרו מפעיל טוב ואיכותי הדבר יתבטא בהפעלת האירוע, ותוכלו לראות כי כולם נהנים ולא מאבדים עניין.

לפני שאתם סוגרים עם מפעיל קראו עליו המלצות וביקורות והשוו עם מפעילים אחרים. לעתים נוכל לראות פערים במחיר בין מפעיל מנוסה לבין אחד חדש או לא מומלץ, קחו בחשבון שההפרש הזה ניכר באיכות השירות שתקבלו ובאיכות האירוע ככלל.

 

הכניסו מגוון הפתעות לילדים

הדרך הכי טובה להבטיח כי לא ישכחו את אירוע יום ההולדת הוא להפתיע את הילדים במהלכן. בין אם זה בהפעלות ייחודיות ושוברות שגרה ובין אם זה בשקיות הפתעה שהילדים יקבלו בסוף או במהלך המסיבה. שימו לב כי במהלך האירוע אתם משלבים דברים יצירתיים, חושבים מחוץ לקופסא ומפתיעים את הילדים בכל פעם מחדש.

כאשר האירוע הוא לא שגרתי, יותר ילדים יראו התלהבות ממנו וימשיכו לדבר עליו גם בבית.דברו מראש עם המפעיל ובדקו האם הוא יוכל להציע לכם חבילות יום הולדת מיוחדות הכוללות הפתעות עבור הילדים.

 

יום הולדת אינטראקטיבי

שימו לב כי במהלך הפעלת יום ההולדת אתם מערבים ומשתפים את כל הילדים! מופעים שאינם מערבים את הקהל יכולים לגרום לחוסר עניין מהר מאוד, לעומת מופעים אינטראקטיביים שמשאירים את הילדים בקשב.

בררו עם המפעיל מראש האם הוא מתכוון לבצע הפעלה שהילדים לוקחים בה חלק, על מנת להבטיח כי כולם ייהנו ממנה הכי שאפשר!

במקרה ואתם אכן רוצים לשלב את הילדים בהפעלה, ודאו מראש כי המרחב מאפשר זאת וכן כי המפעיל מעודכן בכמות הילדים המשתתפים באירוע כך שיוכל ליצור הפעלות בהתאם.

קוסם לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא