חיפוש

מכללות ללא פסיכומטרי 

יש כל מיני מכללות בתל אביב ללא פסיכומטרי הפותחות את שעריהן לתלמידים ובוררות אותם על פי קריטריונים הגיוניים. כך למשל מכללות שונות מציעות מבחני אישיות או יצירתיות בהתאם לתחום הלימודים, או מבקשות לבצע קורס הכנה ומבחן כניסה.

רבים המוסדות שכלל לא מציבים תנאי קבלה משמעותיים כאלו ומסתפקים בקיומה של תעודת בגרות מלאה. למרות שברוב המקרים מוסדות כאלו זוכים לרושם שנוי במחלוקת כיוון שכביכול כל אחד יכול להתקבל אליהם, חשוב שניתן את הדעת גם להיבט השני של ההחלטה הזו.

אותם מוסדות למעשה מצהירים כי בעיניהם – כל מי שרוצה ומבקש ללמוד, ראוי לקבל את ההזדמנות לעשות זאת. אז אם אתם שוקלים באיזה מוסד לימודי ביטוח וייעוץ השקעות לבחור, חשוב שתדעו גם מה עומד מאחורי תנאי הקבלה או היעדרם, כדי שתוכלו לבחור בעמדה המייצגת גם אתכם.

מכללות ללא פסיכומטרי 

הגיע הזמן שננפץ את המיתוס על לימודים ללא פסיכומטרי

יכול להיות שסביבכם למשפחה ולחברים קשה לקבל את זה, אבל עמוק בפנים אתם יודעים שזה לא בשבילכם. ולא בשביל אף אחד בעצם. העולם השתנה ושיטות העבודה שלנו כחברה נותרו מאחור. הבחינה הפסיכומטרית נכנסה לחיינו בשנת 1984 ומאז היא ממיינת את כל הצעירים בישראל על פי מידת ההתאמה ללימודים גבוהים.

הבחינה הזו, שמתיימרת לנבא את סיכויי ההצלחה של התלמידים בלימודים אקדמאיים, מתעלמת לחלוטין מהעובדה שכולנו אנשים שונים, עם יכולות שונות, תחומי עניין וכישורים שונים, ולכל אחד מאיתנו הזכות ללמוד ולעסוק במה שהוא אוהב.

למה נשללת מתלמיד האפשרות לעבור תהליך למידה והתפתחות רק בגלל שהוא ישב בכיתה עם קבוצה מסוימת של אנשים? למה עדיין חשוב לאוניברסיטאות למיין את המועמדים על פי קריטריונים שאינם מעידים ולו במקצת על איכות ההון האנושי?

מכללות בתל אביב ללא פסיכומטרי

להרוויח שכר גבוה בלי פסיכומטרי – איך עושים את זה?

כדי להרוויח שכר גבוה וראוי במקצוע שלימודיו אינו דורשים פסיכומטרי, מומלץ לעשות בדיוק מה שאנשים שכן נזקקים לפסיכומטרי צריכים לעשות. למעשה אין כל הבדל בין הדרך להצלחה של אלו ואלו. גם אם תבחרו מכללות בתל אביב ללא פסיכומטרי וגם אם תשקיעו אלפי שקלים בציות לחוקי חברה מיושנים, תצטרכו לעבור את אותה הדרך להצלחה:

  • למצוא מקצוע שאוהבים ומתעניינים בו.
  • לבחור מוסד לימודים נכון וראוי שמתאים לתנאים והצרכים שלכם באופן אישי.
  • להישאר נחושים להצליח ונכונים ללמידה מתמדת, גם אחרי סיום הלימודים האקדמאיים.
  • לסגל לעצמכם גישה מנצחת – להסתכל קדימה אל עבר העתיד וכיצד ניתן לשפר אותו, לנצל הזדמנויות בכל התחומים ובמיוחד בתחום המקצועי שלכם.

ההצלחה אינה נמדדת באיזה מוסד לימודי יסודות הביטוח בחרתם – כזה שדורש בחינה פסיכומטרית או לא, ההצלחה נמדדת בכמה אתם מוכנים להשקיע, להתמיד ולנסות לפרוץ גבולות. ואם כבר מדברים על העולם החדש, המקצועות הפיננסיים הם הדרך שלכם פנימה. דוגמה מצוינת לכך היא מכללת אורין שפלטר בתל אביב, שאינה דורשת מעבר של בחינה פסיכומטרית כתנאי קבלה.

לימודי ביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא