חיפוש

המותגים המובילים של מעשנות בשרים – מעשנת בשר המובילה בארץ

הקיץ מתקרב וזה אומר שממש עוד מעט תתחדש עונת הבשרים. כדי להכין את עצמנו וגם אתכם לעונה החמה, יצאנו לבדוק מהם המותגים המובילים ביותר של מעשנות בשרים, כדי לבחון בסופו של דבר – איזו מעשנת בשרים נחשבת למובילה בארץ? נעזרנו באנשים אקראיים שבקיאים בתחום המעשנות והגענו למסקנה מפתיעה ביותר שאתם פשוט חייבים לשמוע עליה.

 

כמה מילים אודות אופן איסוף הנתונים

כדי שנוכל להציג בפניכם את הנתונים האמינים ביותר, יצאנו להיפגש עם האנשים שחיים ונושמים מעשנות בשר. מדובר בקרניבורים שחיים בקהילה משותפת. הם נפגשים אחת לשבוע (כן, קראתם נכון, בכל יום חמישי) בשעות הערב כדי להכין אחד לשני את הבשרים האיכותיים ביותר באמצעות מעשנת בשר.

שאלנו את החבורה הגדולה שמונה כ- 20 משתתפים את השאלות הבאות: מהם המותגים המובילים ביותר של מעשנות בשרים? מהי המעשנה הטובה ביותר והמובילה ביותר בארץ לדעתכם? וחזרנו עם תשובה מפתיעה.

 

מהם המותגים המובילים של מעשנות בשר? – התשובה המפורטת

כידוע לכם, פנינו אל האנשים שחיים בשר ושאלנו אותם מהם המותגים המובילים ביותר של מעשנת בשר שקיימות בשוק. הם ציינו בפנינו כ- 3 מותגים אבל אמרו שאין וויכוח כלל לגבי המותג המוביל ביותר. כדי שכל אחד יוכל להציג את המותג המוביל ביותר לדעתו, חילקנו לכל אחד מהמשתתפים לוח מחיק עם טוש שחור וביקשנו מהם, לכתוב את המותג המוביל ביותר מבלי שאף אחד אחר שנמצא בסביבה יראה מה הוא כותב. בסופו של דבר גילינו שכ – 18 משתתפים מתוך ה- 20 ענו שחברת וובר היא המובילה ביותר בתחום.

 

המעשנה המובילה ביותר בארץ

סביר להניח שאנחנו לא צריכים להסביר לכם למי שייכת המעשנה הטובה ביותר בארץ. שכן, הפסקה הקודמת הסגירה את חברת וובר הישראלית. האנשים שהשתתפו בסקר ציינו בפנינו שהם בוחרים את המעשנה הזו מכמה סיבות:

 

בגלל האיכות

לדבריהם, המעשנה עשויה מחומר יצוק ואיכותי. כזה שמאפשר לבשרים לקבל ארומה ייחודית שלא ניתן לקבל בשום מעשנה של חברה אחרת. אם לא די בכך, הם ציינו בפנינו שמדובר במעשנה שצפויה להחזיק לשנים ארוכות. שמעון, אחד המשתתפים הבולטים בסקר שערכנו, ציין בפנינו שמבחינתו, המעשנה של וובר צפויה לעבור לילדים ומהם לנכדים והנינים.

 

בגלל האמינות

חברת וובר מסתבר, לא קיבלה את המקום הראשון בדירוג המותגים המובילים סתם כך. אלו שבחרו בה ציינו בפנינו שהבחירה נובעת מהעובדה שמדובר בחברה אמינה. הם אמרו שלא פעם, הם מצאו את עצמם רוכשים מעשנה לא איכותית ממותג נחשב לכאורה, אך הם גילו שמדובר במעשנה לא טובה שהלכה לפח לאחר כמה שימושים בודדים.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת אודות המותג המוביל ביותר של מעשנות בשרים. כעת, אתם יכולים לבצע את בחירה בתחום המעשנות ולהיות בטוחים שבחרתם נכון.

בשר, בישול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא