חיפוש

מתי כדאי להזמין מומחה לאיתור נזילות מים

לאחרונה אנחנו שומעים על לא מעט מקרים ברחבי התקשורת שעוסקים בתלונות שהתקבלו מצד בתי אב שטוענים כי קיבלו לאחרונה חשבון שכלל צריכת מים מוגזמת.

מדובר בצריכה שאינה תואמת למספר הנפשות שנוכחות בבית.

הדבר הוביל אותנו לצאת ולבדוק מתי כדאי להזמין מומחה לאיתור נזילות מים.

על ההקשר בין השניים וכל המידע החשוב בנושא תוכלו לקרוא בהמשך.

 

אז מה הקשר בין מומחה לאיתור נזילות לבין חשבון מים מוגזם?

אנשים שמקבלים חשבון מים מוגזם, כזה שאינו תואם בשום צורה לצריכה שלהם, צריכים לבדוק אם יש בביתם נזילה של מים. מדוע? פשוט בגלל שזו אחת הסיבות הנפוצות לקבלת חשבון מים שאינו תואם לצריכה. כאשר ישנה נזילה בבית, הדבר גורם כמובן לחיובים מוגזמים כי ישנה צריכה גדולה של מים. אמנם צריכה זו אינה משמשת את הדיירים לצרכים הבאים:

  • רחצה
  • שתייה
  • בישול וכו'

אך היא מדווחת לחברת המים כצריכת מים לכל דבר. לכן, צריך לפנות אל מומחה לאיתור נזילות, כדי שהוא יבדוק האם ישנה נזילה שגורמת לחשבון מים מוגזם.

 

מתי כדאי להזמין מומחה לאיתור נזילות מים?

אם אתם נכללים ברשימת האנשים שדיווחו לאמצעי התקשורת על צריכת מים מוגזמת וגם אם לא, אתם צריכים לדעת מתי צריך להזמין מומחה איתור נזילות מים. ההמלצה שלנו היא לפנות ברגע שבו אתם חושדים שיש לכם נזילה. הכוונה לאחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • אם קיבלתם חשבון מים מוגזם שאינו תואם לצריכת המים שלכם
  • אם הופיעה רטיבות על הקיר

אם המצבים הללו באו לידי ביטוי בביתכם, אל תשתהו ותיצרו קשר באופן מידי עם מומחה.

 

חשיבות בבחירת בעל מקצוע מומלץ

אתם צריכים לבחור בעל מקצוע מומלץ ביותר כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא יבצע את עבודתו נאמנה. אם באמת יש לכם נזילה בקירות הבית, בעל המקצוע יצטרך לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים שיאפשרו לו לתקן את התקלה מבלי לשבור לכם את הקירות. אתם רוצים לשמור על קירות הבית שלכם שלמים? תזמינו בעל מקצוע מומלץ שיעשה שימוש במצלמה טרמית, צינורות גז או בכל כלי אחר שיאפשר לו לעשות זאת בקלות וללא שבירת קירות.

 

איך תוכלו לדעת שמדובר בבעל מקצוע מומלץ בתחום?

אם אתם לא מכירים בעל מקצוע מומלץ בתחום, אתם יכולים לפנות אל חברים, מכרים או קרובי משפחה ולשאול אותם אם הם הסתייעו לאחרונה בבעל מקצוע שכזה. אם כן, הם יוכלו להמליץ לכם עליו ולמסור לכם את הפרטים שלו. כך שתצטרכו רק ליצור אתו קשר ולתאם תאריך להגעה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החשובים בכל הנוגע לאיתור נזילות מים ומתי כדאי להזמין מומחה בתחום, כך שנותר לכם ליישם את הפרטים שנכתבו לעיל ולבדוק איך אתם צריכים לטפל בתקלה. מאחלים לכם בהצלחה!

אינסטלטור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא