חיפוש

סוגי הטרמפולינה הקיימים בשוק ולמה כדאי לקנות אחת

אם ברצונכם לקנות טרמפולינה לבית, אבל אתם מתלבטים באיזו אחת כדאי לבחור – הגעתם למקום הנכון. בשוק יש מגוון גדול של סוגי טרמפולינות שונות שמתאימות לבית. המכנה המשותף לכולן הוא כייף גדול, ויחד איתו מגיעה רמה גבוה של בטיחות. כל הפרטים במאמר הבא.

 

למה כדאי לקנות טרמפולינה

טרמפולינה לבית היא אחת הקניות החכמות, מהנות ואטרקטיביות שקיימות. לטרמפולינה יש כל כך הרבה יתרונות, ואם אתם מהססים לרגע אם לקנות אחת או לא – אחרי הכתבה הזו תהיו בטוחים.

אחד היתרונות הבולטים ולא פחות חשובים הוא הכייף הגדול שהטרמפולינה יוצרת. בין אם ילדים או מבוגרים קופצים עליה, או שניהם ביחד, מדובר על חוויה מהנה, מגבשת ומשחררת אנרגיות. בנוסף, יש את הפן הגופני של קפיצה בטרמפולינה.

כשאתם קופצים עליה, אתם משפרים את סיבולת הלב ריאה שלכם כי הדם בגוף שלכם זורם, וזה עוזר לחילוף החומרים בגוף ושורף קלוריות. זאת ועוד, הטרמפולינה יכולה לשמש לעוד פעילויות מלבד קפיצה. אפשר לעשות עליה מתיחות, ריצות מצד לצד, ופעילות אירובית.

 

סוגי טרמפולינות

טרמפולינות לילדים: טרמפולינות עם קוטר קטן יותר ולרוב נמוכות יותר, כך שיתאימו לילדים קטנים. טרמפולינת אלו מגיעות עם תקני בטיחות, סולם, וסכך מלמעלה כדי לשמור על הילדים שאוהבים לקפוץ גבוה.

טרמפולינות לנוער ולמבוגרים: טרמפולינות גבוהות יותר, חזקות מאוד והקוטר שלהן גדול יותר, כך שהן מתאימות גם למשקלים כבדים יותר שרוצים להנות מפעילות ספורטיבית. טרמפולינות אלו מאובטחות מאוד, ופעמים רבות יגיעו עם תוספות כמו מתקן לשמירת נעליים.

טרמפולינה עם שרוולי הגנה: טרמופילנה מסוג זה, היא מאוד בטיחותית משום שבשולייה יש שרוולי הגנה שעשויים מחומר PVC שיכולים להגן על הקופצים בעת נפילות. לרוב, טרמפולינה זו גדולה מאוד, ובהתאם גם יקרה יותר.

טרמפולינה בלי שרוולי הגנה: הטרמפולינה הזו נמוכה יותר משום שאין לה את שרוולי ההגנה, אך גם היא מציעה בטיחות גבוהה משום שהיא קטנה יותר ומתאימה לשימוש של ילדים קטנים.

טרמפולינות שאפשר לקפל: טרמפולינות מסוג זה הן פתרון מצוין לאנשים שאוהבים או צריכים לעבור ממקום למקום, וגם כאלה שפשוט רוצים לקחת איתם את הטרמפולינה לגן השעשועים או לבית של סבא וסבתא. הטרמפולינה מתקפלת וניתנת להעברה, בעלת רשת ביטחון וגם היא עשויה מחומר ה PVC.

טרמפולינות מיני: טרמפולינות אלה הינן קטנות במיוחד ומתאימות למי שרוצה לקפוץ עליה לשם ההנאה, ובמקביל לשרוף קלוריות ולעשות פעילות גופנית.

טרמפולינות בצורת מתומן, מלבן או עיגול: אפשר למצוא טרמפולינות בצורות שונות, וכך להתאים את הטרמפולינה שלכם אל המקום בו הן מותקנות.

 

קפצו על ההזדמנות

כפי שקראתם, יש כל כך הרבה סוגים שונים של טרמפולינות. חלקן מיועדות לילדים קטנים, חלקן למבוגרים ונוער, וחלקן מגיעות בצורות שונות כך שיתאימו למקום ספציפי בבית או בחצר. תבדקו איזו אחת מתאימה לכם, וקדימה – קפצו לקנות אחת. לא תצטערו כל כך.

חוף ים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גבר עונד חיתול
בחירת חיתולים למבוגרים

מי שבחרו בעבר חיתולים למבוגרים עבור עצמם או עבור אדם קרוב אחר, יוכלו להגיד לכם שמדובר בעניין שמצריך היכרות ראשונית. שכן, יש קריטריונים שונים שצריך

קרא עוד »