חיפוש

למה כל עסקת נדל"ן מחייבת נוכחות של עורך דין מקרקעין?

מעולם לא יצא לכם, עד היום, לחתום על עסקת נדל"ן שהייתה מורכבת יותר מאשר שכירות של דירה? אם כך, זה בהחלט טבעי שאם החלטתם לקנות דירה או להשכיר את הנכס שלכם לאחרים, תרצו להבטיח שהעסקה תהיה חוקית ותקינה. אומנם זה נכון שאף פעם אי אפשר לגמרי לדעת מול מי אתם עומדים, אך בעזרת עורך דין מקרקעין בהחלט תוכלו למזער את הטעויות. העניין הוא שעסקות נדל"ן אלה עסקאות בהיקפים מאוד גדולים של כספים ולכן ברור מדוע כל אחד מאיתנו חושש. זו הסיבה שבגללה, אם יעמוד לצידכם עורך דין מקרקעין שאתם יכולים לסמוך עליו, החשש ירד ותדעו שאתם עושים הכול בצורה הטובה ביותר.

חתימה על עסקה

כך עוה"ד יעזור לכם

חשבתם לרגע שכל מה שמסובך בקניית דירה זה למצוא את הדירה המתאימה? אם כך, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. צריך כמובן גם לבדוק את הנכס, ובעיקר – יש לבדוק מי הבעלים שלו. אתם יודעים כמה מקרים היו בעבר שאדם ניסה למכור נכס שבגלל לא שייך לו?! והאמת היא, שהיום גם הרבה מאוד מקרים שבהם אנשים הצליחו לעשות מעשים נוראיים שכאלה. לכן חשוב כל כך לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין מקרקעין, כי חלק מהתפקיד שלו זה לבדוק את הנכס עצמו. איך הוא רשום בטאבו? על שם מי? האם יש לגביו כל מיני אזהרות? רק כאשר עורך דין מקצועי בודק עבורכם את כל הפרטים האלה אתם יכולים להיות שקטים, רגועים ולדעת שעשיתם עסקה טובה.

לאיזה עורך דין באמת כדאי שתתקשרו?

אם יש משהו שלא חסר בישראל אלה עורכי דין, אם כי כמובן שלא לכולם יש מומחיות בתחום הנדל"ן. לכן שווה לבדוק אל מי אתם פונים וממי תרצו לקבל את השירות הדרוש לכם, כי יש עורכי דין טובים יותר מאחרים. עורך הדין הנכון לכם צריך להיות אדם עם ניסיון, עם רזומה ועם לא מעט לקוחות שיוכלו להמליץ עליו באוזניכם. לכן אין ספק בכלל שכאשר אתם מחפשים עורך דין מקרקעין שאפשר לסמוך עליו אתם מחפשים למעשה את עוה"ד מירי יעקב-גביש. היא עורך דין עם שנים רבות של ניסיון ועם אינספור לקוחות שיצאו מרוצים מהשירות שלה, אז למה שלא תנסו אותה גם אתם? כל שעליכם לעשות זה להתקשר, לקבוע פגישה ולהגיע למשרד שלה כדי שהיא תתחיל לטפל בעניינים שלכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא