חיפוש

ציוד הרמה הידראולי: מהו, ומתי משתמשים בו?

מנגנון הידראולי ייעודי מאפשר להרים לגובה את כל סוגי הציוד ומתקני ההרמה.

במאמר הבא נסביר מה היתרונות של ציוד הרמה הידראולי, מתי משתמשים בו ואיך בוחרים אותו נכון

ציוד הרמה הידראולי מיועד למטענים במשקלים שונים ובגבהים שונים. המאפיין המיוחד של ציוד הרמה מן הסוג הזה בא לידי ביטוי במנגנון הידראולי, שעובד בצורה שקטה ונחשב אמין לתקופה ארוכה.

בזכות מנגנון הידראולי של ציוד הרמה, ניתן כיום לבצע עבודות בגובה גם במקומות סגורים וגם במקומות פתוחים. יתרה על כך, ההצלחה של ציוד הרמה הידראולי מעודדת את החברות להציע אותו במגוון רחב של דגמים.

 

מתי משתמשים בציוד הרמה הידראולי?

השימוש בציוד הרמה הידראולי חיוני פחות או יותר בכל פרויקט שמתבצעות בו עבודות בגובה. בשביל לבצע עבודות בגובה באופן נוח, יעיל ומהיר, צריך להפעיל ציוד הרמה הידראולי שעובד בצורה בטיחותית ושקטה. כמו כן, ציוד הרמה הידראולי עוזר להתמודד עם עבודות בגובה גם בתנאים מורכבים יחסית כגון שטח לא מישורי.

 

איך בוחרים ציוד הרמה הידראולי?

התנאי היחיד לניצול כל היתרונות השונים של ציוד הרמה הידראולי הוא לבחור אותו נכון. בשביל לבחור היטב ציוד מן הסוג הזה, כדאי להתחיל בהשוואה כללית בין הדגמים. את ההשוואה אפשר לבסס על מידע שיש באתרים כמו https://www.lifter.co.il/ציוד-הרמה ולפי המלצות של קולגות, בעלי מקצוע ומומחים בתחום הלוגיסטיקה. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהחליט מתי משתמשים בכל סוג של ציוד הרמה הידראולי לפי מאפייני הפרויקט.

 

התאמת ציוד הרמה הידראולי לאופי השימוש

יש סוגים שונים של ציוד הרמה הידראולי ולכן טווח השימושים בו רחב מאוד. עם זאת, כדאי להתאים את הציוד לאופי השימוש. בשביל לעשות את זה, מביאים בחשבון את המפרט המלא של ציוד הרמה הידראולי ובודקים לאיזה גובה למשל הוא מסוגל להגיע. לאחר מכן, מבררים האם יש הנחיות מיוחדות של יצרני ציוד הרמה הידראולי לגבי המקומות שבהם כדאי להפעיל אותו. במידה והתשובה שלילית, ניתן יהיה להתמקד בדגמים מוצלחים של ציוד הרמה הידראולי ולתת להם עדיפות.

 

השכרה או קנייה של ציוד הרמה הידראולי

החדשות הטובות הן שכיום לא חייבים לרכוש ציוד הרמה הידראולי וניתן גם לשכור אותו. בעוד קניית ציוד הרמה הידראולי תתאים למי שמבצעים פרויקטים של עבודה בגובה בהיקפים גדולים ובתדירות גבוהה, השכרת ציוד הרמה הידראולי תתאים למי שצריך אותו רק לפרויקט חד פעמי.

כמו כן, רבים בוחרים כיום לשלב ציוד הרמה הידראולי במודל של השכרה יחד עם ציוד קיים – כמו למשל כאשר הם מגלים שחסרה להם רק במת הרמה אחת או על רקע דרישות חדשות שמתעוררות בשטח. גם במקרים כאלה, מאוד חשוב לבחור נכון ציוד הרמה הידראולי ולהתייעץ עם בעלי מקצוע אמינים.

 

כף הרמה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא