חיפוש

קניית עוקבים באינסטגרם – האם זה נחשב כעוקבים לכל דבר

קניית עוקבים באינסטגרם תמיד מעלה שאלות על לגיטימיות ומוסריות של הפעולה – קניית עוקבים באינסטגרם הינה פעולה משפטית חוקית ולגיטימית אך יש דרכים לעשות זאת בחוכמה ודרך חברות אמינות בלבד כיוון שאם אתם עלולים למצוא את עצמכם שהזקתם לחשבון שלכם יותר מאשר הועלתם.

 

למה כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם

היתרונות של קניית עוקבים באינסטגרם הם ברורים – ככל שיש לכם יותר עוקבים משמע שתתפסו כיותר פופלארים, מוכרים ומוצלחים. משתמשים חדשים שיגיעו אל החשבון ירגישו כי הם רוצים לעקוב אחריכם יותר מאשר אם היו לכם מעט עוקבים. דיגיטל בוסט מציעה לכם חבילות שונות לקניית עוקבים, לייקים, בוטים, בוסטים ועוד אם אתם רוצים להפוך את החשבון שלכם לעסקי או לפרטי עם יותר תנועה.

 

רכישה מאובטחת ודיסקרטית

יש כמה דברים שחייבים להקפיד עליהם כאשר מבצעים קניית עוקבים באינסטגרם. ראשית כמו כל רכישת אונליין חשוב לוודא שהרכישה היא מאובטחת ולא מסכנת אתכם בפריצות למינהם. מעבר לאבטחה של הרכישה עצמה זיכרו שהפרטים שלכם הם דיסקרטיים ושהחברה דרכה אתם קוראים מתחייבת לא להעביר אותם לצד שלישי או לעשות בהם כל שימוש.

 

עוקבים מזויפים או אמיתיים

ברכישת עוקבים מזויפים אתם אומנם מוזילים את המחיר אך מסכנים את עצמכם בהוזלת והורדת האיכות של העמוד שלכם ומטילים את האמינות שלכם בספק מול משתמשים אחרים. כאשר אתם רוכשים עוקבים חשוב לעשות זאת בצורה הכי אמינה שניתן – למשל עדיף לקנות עוקבים ישראליים מאשר עוקבים מחו"ל בעיקר לחשבונות קטנים שהתרחבות של עוקבים מחו"ל לא תראה אמינה.

 

לא להתפשר על איכות ומחיר

באופן כללי רכישת עוקבים לאינסטגרם היא לא עניין יקר וברוב המקרים ניתן לרכוש אותה כחלק מחבילה עם עוד שירותים כמו בוסט, בוטים, תגובות באינסטגרם, לייקים וכו'… אם אתם מוצאים חברות שמוכרות בזול מאוד מומלץ לא להתפתות לקנות מהם כיוון שברוב המקרים הם יספקו שירות לא טוב וגם עוקבים מפוקפקים מחו"ל, עם חשבונות מזויפים אשר יקנו לחשבון שלכם מראה לא אמין שעלול להזיק לפופלריות שלכם.

 

טיפים נוספים לקידום האינסטגרם העת רכישת עוקבים

  • וודאו שהחשבון שלכם ציבורי ולא פרטי, חשבון פרטי יהיה חשוף רק למי שעוקב אחריכם וזה יקשה עליכם לחשוף את העמוד למשתמשים חדשים.
  • חווית משתמש – בנו את חווית המשתמש כך שתהיה נוחה – שיהיה ברור מה אתם מוכרים או מקדמים, פרטי התקשרות איתכם ועוד.
  • בחינה מדוקדקת של התוכן שלכם – זה לא המקום להעלות כל קפה שאתם שותים אלא בחרו בקפידה את התוכן שלכם.

 

לסיכום,

קניית עוקבים באינסטגרם יכולה להועיל רבות למשתמשים בתחילת דרכם באינסטגרם או שכבר נוכחים ברשת אבל רוצים להגדיל את החשיפה, אם תבצעו את זה בצורה הנכונה יחד עם עוד שיטות וטיפים לקידום החשבון שלכם תוכלו לראות תוצאות מעולות מהר מאוד.

עוקבים באינסטגרם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא