חיפוש

רעיונות לאירועים פרטיים

זה כבר נהיה ברור שהזמנה של אמן חושים לאירוע פרטי היא ההחלטה הנכונה ביותר והעדכנית ביותר. אם עד לפני כמה שנים, היינו מוצאים את עצמנו מתלבטים ארוכות על מפעיל ליום הולדת, מפגש משפחתי או יום צוות במקום העבודה, היום, מביני עניין כבר לא מתלבטים והם פשוט מזמינים אמן חושים. כמו שאתם וודאי רואים, כבר עשינו לכם ספוילר, והצגנו בפניכם את הרשימה החלקית של האירועים שאליהם כדאי להזמין אמן חושים. הרשימה עוד ארוכה, אבל בחרנו במספר אירועים מסוימים שיהיו מושלמים אם יזמינו אליהם אמן חושים. תוהים מהם האירועים האלו? אז תמשיכו לקרוא את השורות הבאות:

 

יום כיף לעובדים

אם אתם עובדים במקום עבודה מסודר, כזה שמפנק את העובדים שלו ודואג ל-3 ימי כיף במהלך השנה, אתם צריכים לדבר עם הממונים שלכם ולהציג להם את המאמר הנוכחי. בשנה האחרונה, ישנה עלייה במספר מקומות העבודה שהזמינו אמן חושים לימי הכיף שהם ארגנו לעובדים שלהם. להלן כמה מקומות ששמענו רק בימים האחרונים שהם בחרו באמן חושים:

  • חברת הייטק
  • חברת כרטיסי אשראי
  • חברת כוח אדם
  • סניף בנק

 

מדובר במידע אמין, שכן, שמענו עליו מחברים ומכרים שלנו שעובדים במקומות כאלו.

 

יום הולדת לילדים ומבוגרים

אנחנו בעצמנו לקחנו חלק בטרנד הזה (שנראה שהוא כאן כדי להישאר) של הזמנת אמן חושים לאירועים. חגגנו ממש לא מזמן יום הולדת לילדה שלנו, שהתעקשה להזמין את אמן החושים שהופיע אצל החברה שלה לפני כמה שבועות. מסתבר, שהחברות לחצו עליה, וביקשו לראות שוב את המופע שראו ממש לא מזמן.

אנחנו היינו בקהל ומצאנו את עצמנו נהנים לא פחות מההופעה המדוברת. זה היה הרגע שבו גילינו שמופע של אמן חושים לא מתאים רק לאירועים של ילדים, אלא גם למבוגרים. אנחנו מתכננים להזמין את אותו אמן גם ליום ההולדת שלנו, עם החברים שלנו, אבל זה כבר למאמר אחר.

 

בת מצווה ובר מצווה

יש לנו ווידוי שאנחנו חייבים רגע לשתף. אנחנו נמנעים מלהגיע לאירועי בת מצווה ובר מצווה בשנים האחרונות. אל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו שולחים את ברכתנו ומוסיפים צ'ק שמן לפני כל אירוע. אנחנו פשוט לא מוצאים את עצמנו באירועים כאלה, פשוט בגלל שהם משעממים וחסרי תוכן. לאחרונה הבנו שאפשר לשנות את האירועים הללו ופשוט להזמין אליהם אמן חושים.

הופעה של אמן חושים מתאימה במיוחד לאירועי בר מצווה ובת מצווה, שכן, התוכן של המופע מתאים לילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד, כך שכולם נהנים והאירוע הופך ממשעמם למלא מתח וצחוק. אלו היו 3 האירועים הפרטיים שכדאי להזמין אליהם אמן חושים. כמו שאמרנו בהתחלה, זו רשימה חלקית, שכן, מומלץ להזמין אמן חושים גם למפגשי מחזור, מפגשים משפחתיים ומה לא.

 

קונפטי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא