חיפוש

שהחיינו! שדרגו את הרהיטים לכבוד השנה החדשה

השנה החדשה בפתח וזה הזמן לשדרג את הרהיטים המיושנים שיש לכם בבית. נוהגים לומר שמה שעושים בתחילת השנה משפיע על השנה כולה. וזו הסיבה שהחלטנו לצאת בסדרת מדריכים שתאפשר לכל אחד ליהנות מסטייל בכל יום בשנה הקרבה. אחרי שעסקנו בשדרוג המראה החיצוני שלנו ובשדרוג המכשירים האלקטרוניים, החלטנו להוציא מדריך שיעסוק בשדרוג הרהיטים ברחבי הבית. הישארו אתנו ותצאו עם בית מעוצב ברמה גבוהה.

 

תכירו קודם כל את האנשים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הדרכים לשדרוג הרהיטים שלכם לכבוד השנה החדשה, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מצד גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שבחרו לעצב את הבית שלהם מחדש ממש לאחרונה ואנחנו ראינו את התוצאות ונפעמנו.

כדאי שתדעו כי האנשים הללו הם גולשים קבועים בפורום לעיצוב הבית. כך שמידי תקופה, הם מעלים תמונות של שדרוגים שערכו ואנו כמובן עוקבים אחריהם באדיקות. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי וההדרכה הצמודה בכתיבת המדריך הנוכחי.

 

מתכננים לשדרג את הרהיטים לכבוד השנה החדשה? תיישמו קודם את טיפ מספר 1

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלו אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך נוגעת לחנות ממנה הם רכשו את הרהיטים. שכן, אי אפשר היה להתעלם מהעובדה כי הם ריהטו את האמבטיה שלהם באופן מרהיב שגרם למעל ל – 100 גולשים לשאול איך הם עשו זאת. המומחים ענו בקצרה כי צריך לקנות ריהוט בחנות מוסמכת ומומלצת. לדבריהם, ארון אמבטיה קונים בבאטיקו בלבד, אז אנחנו מעבירים לכם את המסר החשוב.

 

מתכננים לשדרג את הרהיטים לכבוד השנה החדשה? תיישמו קודם את טיפ מספר 2

אי אפשר לכתוב על שדרוג של הרהיטים לכבוד השנה החדשה ולא להגיד כמה מילים על הסלון. זהו החלל שמצריך בד"כ שדרוג רציני. רגע לפני שתוסיפו רהיטים חדשים אל החלל, אנו ממליצים לכם לראות אם יש רהיטים שצריכים לצאת ממנו. שכן, העמסה של הסלון ברהיטים חדשים עלולה להביא לעומס. לכן, אתם צריכים לעבור על הרהיטים הבאים ולראות אם יש כאלו שכבר עשו את שלהם והגיע הזמן להעביר אותם הלאה:

  • ספות
  • שולחן קפה
  • פינת אוכל

 

מתכננים לשדרג את הרהיטים לכבוד השנה החדשה? תיישמו קודם את טיפ מספר 3

כדאי שתדעו ששדרוג רציני של רהיטים מצריך מכם היכרות מעמיקה עם העיצוב המודרני שקיים היום. אם תצאו אל החנויות ותבחרו עיצוב שדומה לזה שקיים אצלכם כעת, אתם עלולים לגלות שתחוו קושי. שכן, העיצוב של הריהוט (בדומה לזה של הבגדים) משתנה מידי עונה. לכן, אתם צריכים לבדוק מה האופנה הנוכחית ורק אז לצאת לרכישה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לשדרג את הרהיטים לכבוד השנה החדשה. נאחל לכם שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר. שנה טובה!

רְהִיטִים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא