חיפוש

שיטות לניקוי ספות עור

על מנת לנקות את ספות העור בצורה יסודית ומקצועית, יש לבצע מספר פעולות חשובות. המומחים של חברת בד בבד, מומחים בניקוי ספות מציגים לכם את השיטות הטובות ביותר לצורך ביצוע הניקוי.

ניקוי ספות עור – מה חשוב לדעת?

ספות עור נחשבות למערכת הישיבה הפופולרית ביותר בישראל, כמו גם בעולם, זאת לאור העובדה כי ספות העור מקנות מראה יוקרתי לחלל כמו גם קלות מאוד לניקוי. עם זאת, מסבירים בחברת בד בבד – מומחים לניקוי ספות כי רבים מבצעים ניקוי שגוי אשר גורם לבלאי של העור, קרעים ולעיתים אף נאלצים לרכוש ספות עור חדשות, זאת לאור ביצוע לא נכון של ניקוי ספות עור. למעשה, מסבירים המומחים כי על מנת לבצע ניקוי ספות עור, ישנן מספר שיטות אשר נמצאו כיעילות ביותר, ולהלן כל הפרטים.

ספות עור

שיטות לניקוי ספות עור

  • שאיבה – בטרם מתחילים בפעולה של ניקוי ספת העור חשוב מאוד לבצע שאיבה של הספה באמצעות מברשת רכה, וזאת על מנת לנקות באופן יסודי את הספה בטרם מתחילים בשימוש במרכך העור או בחומרי ניקוי אשר מותאמים לספות עור.
  • שימוש במרכך עור – מרכך עור נועד לשימוש אחת לחצי שנה, וזאת כדי לרכך את העור ולשמור על הברק. טעות נפוצה שרבים עושים הוא שימוש יתר במרכך העור והשארה שלו במשך זמן רב, וכתוצאה מכך עלול להיגרם נזק ממשי לספה עצמה. על כן, השתמשו במרכך העור בצורה עדינה ביותר תוך שימוש במגבת יבשה למשך כרבע שעה לכל היותר, ולאחר מכן להוריד את החומר באמצעות מטלית יבשה.
  • לא להשתמש בסודה לשתייה – אחת משיטות הניקוי הנפוצות ביותר היא שימוש בסודה לשתייה, לשם הבהרה של עור. חשוב לזכור כי שימוש בסודה לשתייה לטובת ניקוי ספה עלול לגרום לנזק משמעותי מאוד, עד התפרקות מוחלטת של העור. על כן, השתמשו רק בחומרים מאושרים אשר נמצאו כיעילים בניקוי של ספות עור, כמו גם הימנעו משימוש בחומרים כדוגמת סודה לשתייה או כל חומר אחר אשר עלול להזיק לנראות של הספה כמו גם לניקוי היסודי.
  • לקיחה של חברה מקצועית – על מנת לבצע ניקוי ספות עור באופן יסודי יש להיעזר בחברה מקצועית אשר תבצע באמצעות שימוש בחומרים מתקדמים פעולות על מנת לשמר את המראה הקיים של העור כמו גם לבצע ניקוי יסודי של אבק וחיידקים. חברה כזו היא חברת בד בדד אשר נחשבת לחברה המובילה כיום בתחום ניקוי ספות עור, וזאת לאור הצוות המקצועי אשר בקיא מאוד בתחום כמו גם שימוש בחומרים מתקדמים אשר יעניקו לספה מראה מבריק, יפה ונקי לאורך זמן רב. מעוניינים להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של החברה? צרו קשר עוד היום במספר 054-9332828 לקבלת הצעת מחיר.
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נערה על המיטה עם דובי
עיצוב חדרי שינה לנוער

הילד או הילדה שלכם מתבגרים, וחדר הילדים שהם חיו בו כל השנים כבר לא מתאים להם. את פינת הצעצועים צריכה להחליף פינת למידה, את מקומה

קרא עוד »