חיפוש

שרשראות יהלומים – הדרך שלך לבלוט

שרשראות יהלומים הן תכשיט על זמני אשר מתאים בעבור כל אישה. היהלומנים של חברת דיימונד פקטורי, החברה המובילה כיום בענף היהלומים גאים להציג את הקולקציה החדשה של שרשראות יהלומים.

שרשרת יהלומים – מתאימה בעבור כל אישה

נשים אשר רוצות לשדרג את המראה הכללי באופן קל ופשוט לרוב יבקשו לרכוש שרשרת יהלומים, אשר מתאימה לכל מצב: בין אם מדובר בפריט משלים בסגנון ק'זואל ועד לאירוע מיוחד. על כן, אם אתם מעוניינים לרכוש בקרוב שרשרת יהלומים לבת הזוג בתור מתנה או שאת בעצמך רוצה להעניק מתנה ייחודית ומקסימה, רכישה של שרשרת יהלומים באמצעות חברת דיימונד פקטורי היא האפשרות הטובה ביותר בשבילך, זאת לאור צוות אמין ומקצועי אשר יעניק לך את השירות הטוב עם דגש על מחירים נוחים ואטרקטיביים לכל כיס.

תכשיט

כיצד נבחר שרשרת יהלומים?

בחירה של שרשרת יהלומים היא בחירה לא פשוטה, בייחוד לאור העובדה כי ישנם לא מעט דגמים מיוחדים ובולטים אשר ניתנים לרכישה באמצעות האתר של חברת דיימונד פקטורי או בהגעה לחנות. אספנו בעבורכם את הדגמים המובילים ביותר, כך שהבחירה תהיה קלה יותר:

  • שרשרת חמסה – שרשרת יהלומים ייחודית בצורה של חמסה, אשר מסמל מזל ביהדות. למעשה, ניתן לבצע התאמה אישית של צבע הזה, ללא תוספת של תשלום. מדובר בשרשרת ייחודית ובמשקל של 0.15 קראט, מה שמהווה תכשיט יוצא דופן ומיוחד מאוד. קליק לרכישה.
  • שרשרת פרסה – שרשרת קלאסית אשר היא סגולה למזל והצלחה, ומהווה תכשיט אשר מתאים לכל סיטואציה – בין אם מדובר בענידה של השרשרת ביום יום או באירוע מיוחד. השרשרת, בצבע זהב לבן משובצת במעל ל 20 יהלומים אשר שובצו בעבודת יד. קליק לרכישה.
  • שרשרת ילדה – מדובר במתנה האופטימלית בעבור יולדת או בעבור חברת משפחה, זאת משום שמדובר בעיצוב תליון בצורת ילדה המשובץ ב 28 יהלומים לבנים ומבהיקים במיוחד. קליק לרכישה.
  • שרשרת לב – שרשרת רומנטית במיוחד בצבע זהב צהוב אשר משובצת ביהלומים במשקל של 0.40, ועל כן מדובר במתנה המושלמת ליום האהבה או לרגל אירוע מיוחד, כמו יום נישואין או הצעת נישואין. קליק לרכישה.
  • שרשרת מגן דוד – ללא ספק, מדובר בשרשרת האהובה ביותר והפופולרית ביותר בקטגוריה של שרשראות יהלומים, וזאת לאור העובדה כי מדובר בשרשרת עם תליון של מגן דוד המשובץ ב 0.15 קראט יהלומים, בזהב צהוב. קליק לרכישה.
  • שרשרת פרפר – שרשרת מקסימה אשר ניתנת לרכישה בזהב צהוב או לבן, כאשר בתליון הפרפר המקסים משובצים חמישה יהלומים עגולים ונוצצים אשר שובצו בעבודת יד קפדנית ביותר לשם יצירת האפקט. קליק לרכישה.
  • שרשרת אבן ספיר – שרשרת ייחודית המשובצת באבן ספיר במשקל של 0.40 כאשר מסביבה כ 14 יהלומים לבנים, קליק לרכישה.

מתלבטים איזה טבעת אירוסין לקנות לחצו כאן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איזו טבעת ראשית
איזו טבעת אירוסין לקנות?

מחפש טבעת אירוסין מושלמת כי החלטת להציע נישואין לאהובתך? ראית כבר אינספור אפשרויות אבל זה רק מבלבל אותך יותר ויותר? אם כך, אולי ינחם אותך

קרא עוד »