חיפוש

ההשפעה של מיקוד על תוצאות פרסום ממומן בפייסבוק

בימים האחרונים אנו עדים לתלונות רבות שעולות ברחבי הרשת כנגד חברת פרסום שהתחייבה על תוצאות פרסום ממומן ולא עמדה בהן. בעלי עסקים רבים ציינו כי הם העלו פרסומים ממומנים לרשת החברתית, השקיעו לא מעט וגילו בסופו של דבר כי הלקוחות לא הגיעו.

יצאנו לבדוק את הנושא וגילינו שהעניין נובע מאי התייחסות מתאימה למיקוד שנחשב לחיוני. לכן, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בעניין שיציג את ההשפעה הגבוהה של המיקוד על התוצאות. הישארו אתנו ותחכימו.

 

תכירו את הקריטריון ה – 1 שכלול במיקוד: גילו של קהל היעד

המיקוד מורכב מ – 2 קריטריונים שונים שחשוב להכיר בהם. הראשון, כפי שוודאי הבנתם, הוא הגיל של קהל היעד הנבחר. ברגע שבעל עסק רוצה לבצע פרסום ממומן, עליו להציג בפני חברת הפרסום את גיל האנשים שצריכים להתעניין במודעה. אם לצורך הדוגמא, מדובר בפרסום שנוגע למשחק שמתאים לזוגות, הפרסום יפנה אל קהל יעד שנע בין הגילאים 25 עד 45.

לפרסם בפייסבוק

תכירו את הקריטריון ה – 2 שכלול במיקוד: סגנון קהל היעד

הקריטריון השני שחשוב להכיר בו נוגע לסגנון של קהל היעד. אתם צריכים לשים לב שאתם לא מתעסקים יותר מידי בשאלה כמה עולה לפרסם בפייסבוק ויותר מתמקדים בבירור סביב הסגנון של האנשים שצפויים להתעניין במודעה. אם למשל אתם מפרסמים ציוד לתינוקות, יש להפנות את המודעה לנשים בהיריון ונשים לאחר לידה. ראוי לציין כי הפריטים הללו יכולים להיות אלה:

  • בגדי ברית
  • סדינים ומצעים לעריסה
  • אוניברסיטה וכו'

 

חשוב לערוך מיקוד מעמיק כדי להביא לתוצאות חיוניות

כפי שוודאי כבר הבנתם, חשוב מאוד לערוך מיקוד מעמיק אודות קהל היעד. שכן, מיקוד שכזה יאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהמודעה תגיע אל יעדה. אם לא ייערך מיקוד נכון על ידי חברת הפרסום הנבחרת, המודעה שלכם תוצג בפני אנשים שלא מתעניינים בנושא בכלל, כך שהסיכוי שתתבצע רכישה של המוצר או השירות היא נמוכה מאוד.

תחשבו לרגע שמודעה שנוגעת למוצרי תינוקות תופיע בפני ילד מתבגר. הסבירות שהוא יבצע רכישה מסוג זה לאחר שיצפה במודעה היא אפסית.

לפרסם בפייסבוק

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה שעורכת מיקוד נכון?

אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% בכך שאתם בוחרים בחברה איכותית שתבצע מיקוד מדויק עבורכם. כדי שזה יקרה, עליכם לבדוק את חברות הפרסום השונות ולראות איזו חברה קיבלה חוות דעת חיוביות מצד הלקוחות שלה. זו הדרך הטובה ביותר להגיע אל חברה מומלצת שתספק לכם תוצאות.

 

לסיכום

עכשיו ידועה לכם ההשפעה של מיקוד על תוצאות פרסום ממומן בפייסבוק. כך שבשלב זה, נותר לכם רק ליישם את המידע שנכתב לעיל ולעקוב אחר חברת הפרסום שלכם, כדי לוודא שהיא מבצעת את עבודתה נאמנה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ותראו תוצאות.

לפרסם בפייסבוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא