חיפוש

תחפושות מיוחדות לילדים

כמה כיף להתחפש! להיות פיה או דרקון, נסיכה או נסיך ולצלול לעולם מלא בדמיון. קבלו את קולקציית התחפושות המיוחדות לילדים ברשת H&M ותהיו גם אתם גיבורי על, פיות, נסיכות ודרקונים במשלוח עד הבית ובמחירים משתלמים במיוחד. 

 

קולקציית התחפושות של H&M

רשת H&M מציגה קולקציית תחפושות לבנים ובנות אשר נמצאת בחנויות לאורך כל השנה ומאפשרת לכם להפוך כל אחר צהריים משעמם לחוויה של משחק דמיוני. התחפושות צבעוניות, אופנתיות, נעימות על הגוף ובעלות עיצוב עליז בדיוק כפי שילדים אוהבים. כדי לשמור על הבטיחות יש להקפיד על התאמת התחפושת לגיל הילד ולהזהר מחלקים קטנים.

תחפושת דרקון לילדים

תחפושות ואיכות הסביבה

חולמים להיות אבירים אמיתיים? גיבורים אמיצים? המשימה הראשונה שלכם היא שמירה על איכות הסביבה. כל התחפושות של H&M עשויות 100% פוליאסטר הניתן למחזור כדי שבעתיד ניתן יהיה להכין מהבד תחפושות חדשות בלי לבזבז את משאבי כדור הארץ. רשת H&M עושה מאמצים רבים כדי לקדם תעשיית בגדים ברת קיימא עם שימוש בחומרי גלם ממוחזרים ושמירה על הסביבה. כך שבכל פעם שאתם קונים תחפושת דרקון לילדים אתם הופכים לאבירי איכות סביבה רשמיים.

 

למה ילדים כל כך אוהבים להתחפש?

דמויות נערצות, חזקות, בעלות כוחות מיוחדים או יפות במיוחד תמיד כבשו את דמיונם של ילדים. עצם היכולת להיות מישהו אחר לזמן מה מחזקת את הדימוי העצמי ( אני גיבור, אני חזק, אני לא מפחד מאף אחד, אני יפה וכולם אוהבים אותי ) מעצימה את היכולות הרגשיות של הילד ( מביע חמלה, הגנה על חלשים, שומר על הצדק ועל החוק ) ומאמן את הילד לקראת החיים שבהם יש צורך אמיתי להיות חזק, להיות מגן החלשים, לשמור על החוק ועל הצדק.

תחפושת דרקון לילדים

חנות האונליין של רשת H&M

לרשת H&M חנות אונליין נוחה במיוחד המאפשרת לכם להזמין בלחיצת כפתור כל דבר שתזדדקו לו מבלי לקום מהספה. תוכלו לרכוש בגדי נשים, גברים, ילדים ותינוקות, אקססוריז, פריטים לעיצוב הבית וטקסטיל דרך המותג H&M HOME ולקבל את הכל במשלוח עד פתח הבית. האתר מציע מבצעים והנחות בדיוק כמו בחנויות, ומאפשר לרכוש את כל מה שתצטרכו במקום אחד בנוחות ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

רשת החנויות H&M

H&M נולדה בשלהי שנות הארבעים בשוודיה ומאז ועד היום מתחזקת מותג פופולארי מאד סביב העולם, אהוב ונחשק במיוחד גם בארץ. הסיבה לכך היא שרשת H&M מקפידה על ליין בגדים בגזרות נוחות במיוחד ומבדים רכים ונעימים ופריטים קלאסיים שלא יוצאים מן האופנה. כל אחד יכול למצוא משהו לאהוב ב – H&M והמחירים תמיד משתלמים.

 

לסיכום

תחפושות הם כיף גדול לילדים, האפשרות להיות מישהו אחר קוסמת לילדים ומאמנת אותם לקראת החיים האמיתיים, בחנות האונליין של רשת חנויות H&M תוכלו למצוא מגוון תחפושות של דמויות אהובות.

תחפושת דרקון לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא