חיפוש

איך לנקות כורסאות וכיסאות בר

ניקוי של רהיטים מצריך היכרות עם החומרים שמהם הם עשויים. שכן, לכל חומר יש שיטת ניקוי מסוימת שמתאימה לו. מי שמבצעים ניקוי באופן לקוי, עשויים לגלות בשלב מסוים כי הדבר יפגע בריהוט באופן משמעותי. מדריך זה ירכז בפניכם את הדרכים המומלצות ביותר לניקוי של כורסאות וכיסאות בר, כדי להעלות את המודעות בנושא ולאפשר לכם לשמור על הרהיטים לאורך זמן.

 

תכירו את סוגי החומרים שקיימים בכורסאות וכיסאות בר

רגע לפני שנציג את דרכי הניקוי הטובות ביותר, עליכם לדעת מהם אותם חומרים שקיימים ברהיטים אלו ומצריכים ניקיון מסוים. מדובר בעיקר ב – 4 החומרים הבאים:

  • עץ
  • בד
  • עור
  • פלסטיק

בשורות הבאות נרחיב אודות סוגי החומרים הללו באופן מעמיק ונציין בפניכם את השיטות הטובות ביותר שכדאי שתיישמו.

כסאות בר

ניקוי כיסא בר מפלסטיק

כיסאות הבר מפלסטיק הפכו להיות חלק בלתי נפרד מבתים רבים ומשרדים. יש מי שחושבים שניקיון של כסאות בר מסוג זה מצריך כמות גדולה של מים, כך שניתן לשפוך דליים שלמים בעת העמדת הכיסאות בחצר או גג. אנחנו כאן כדי לציין שמדובר בטעות. שכן, מספיק להשתמש במטליות נייר לחות שיאפשרו להסיר את האבק. אם תבצעו את פעולת הניקיון הזו אחת לשבוע, אתם תגלו שלא יהיה צורך בניקיון נוסף.

 

ניקוי של כיסאות בר וכורסאות מרופדות

לרבים מאתנו יש בבית כורסאות וכיסאות בר שיש עליהן ריפוד מבד. אם זה המצב אצלכם, כדאי שתדעו שעליכם לבצע 3 שלבים שיובילו אתכם לניקיון המושלם. תחילה, תצטרכו להשתמש בשואב אבק, שיאפשר לכם לשאוב באופן קפדני את כל האבק שנספג בתוך הבד (סביר להניח שתגלו שמדובר בכמויות גדולות מאוד).

לאחר מכן, תצטרכו לערבב מעט אבקת כביסה בתוך גיגית עם מים חמימים ולטבול בתוכם סקוץ' שיאפשר לכם לקרצף את הריפוד של הבד. כשתראו שהבד נוקה לחלוטין, תוכלו להעביר מטלית לחה על גביו וגם על שאר הכיסא. כלומר, על הפלסטיק, המתכת או העץ שמהם הכיסא עשוי.

כורסאות

כך תסירו כתמים

הסרת כתמים מכורסאות וכיסאות בר שיש בהם ריפוד בד מצריכה ערבוב של סודה לשתייה עם מעט מים בתוך קערה קטנה. מדובר בחומרים שיש לכל אחד מאתנו בבית, והם מאפשרים להסיר כתמים בן רגע. שכן, אבקת הסודה לשתייה סופחת את הנוזלים, מנטרלת ריחות ובסופו של דבר גם מעלימה כתמים (אפילו כתמים קשים ועמוקים). שימו לב, מומחים ממליצים לקרצף היטב עם סקוץ' למשך כמה דקות, עד שתראו שהכתם ייעלם לגמרי.

 

השורה התחתונה – צאו לנקות!

עכשיו יש בידיכם את כל הכלים והטיפים שיאפשרו לכם לנקות את הכורסאות וכיסאות הבר שברשותכם במהירות וללא מאמץ. כך שנותר לכם רק לשמור את המדריך במקום זמין, כדי שתוכלו להשתמש בו במידת הצורך.

כורסאות וכיסאות בר נקיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא