חיפוש

איך מנקים רכב ממונע לילדים?

כל צעצוע וכל מוצר נוטה להתלכלך במהלך השימוש בו. בהיותו חדש הוא בוהק, נקי ומצוחצח ועם השימוש הוא צובר בהדרגה אבק וגם לכלוך. אם רק נדע כיצד לנקות אותו ואיך לתחזק אותו – נוכל לשמור עליו חדש לאורך זמן. כך גם לגבי רכבים ממונעים לילדים. נוכל לשמור על הרכב הממונע מתוחזק ונקי אם רק נדע איך לעשות את זה. קבלו את המידע הנחוץ והרכב הממונע יוכל לשרת את הילד שלכם נקי ושלם לאורך זמן.

 

כך מנקים רכב ממונע לילד

  • שמירה על ניקיון

כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים, מניעה היא הטיפול הנכון ביותר. חשוב לשמור על הרכב נקי ולמנוע ממנו לכלוך מסוגים שונים. ברור לכל הורה שלא נוגעים בצעצועים או בחפצים בידיים שומניות. כלל שלא תמיד ברור לילד שאכל שקיבל קציצה או חביתה, וכבר רוצה לצאת לדרך… חשוב להדריך את הילד לגבי השימוש בממונע. יש להשתמש רק בידיים נקיות. לא לגעת בידיים מלוכלכות בכלל לא בהגה ולא בחלקים אחרים של הרכב הממונע. כך שומרים על הרכב נקי ונעים לשימוש.

 

  • התרחקות מבוץ

אולי הילד לא יפנים את הכלל הזה לפני שהוא יתנסה בכך. אבל לאחר שהגלגלים של הממונע יהיו שקועים בבוץ הוא יראה את התוצאות לנגד עיניו. קל יותר להימנע מלהיכנס לבוץ מאשר לנקות את הממונע לאחר שהוא התלכלך. היות שכך כדאי מאוד להימנע מרכיבה על ממונעים לילדים בצעצעוי מורן באזורים רטובים ובוציים.

 

  • מטלית לחה לניקוי קליל

כדאי לנקות ממונע 24V וכל אופנוע או רכב ממונע אחר לילד במטלית לחה. ניתן במגבון לח או במטלית. כאשר מדובר על ניגוב חיצוני בלבד של הכלי. בניקוי זה ניתן להסיר אבק, אפשר לנקות כתמים שונים ולהחזיר לצעצוע את הבוהק הראשוני שלו גם אם הוא מעט הלכלכך.

 

  • שאיבת אבק

במידה ויש לרכב הממונע של הילד אזורים שסופגים אבק כדאי לשאוב באמצעות שואב אבק. שאיבה זו תשחרר אבק שהצטבר באזורים שונים של הרכב הממונע, ויחדש את התפקוד של הרכב באופן הטוב ביותר.

 

  • הנחיות ניקוי

חשוב לעיין בהנחיות היצרן ובהוראות הניקוי שלו. כי היצרן יודע מה מכיל הרכב וכיצד נכון לנקות אותו. לאחר עיון בהנחיות מומלץ לפעול בהתאם להם כדי להבטיח כי הרכב מתוחזק היטב ואתם מנקים אותו כנדרש וכראוי.

 

לסיכום נושא ניקיון של רכבים ממונעים לילדים

חשוב לשמור על הניקיון של הרכבים הללו, כי כמו כל כלי ממונע אחר, לכלוך ואבק עלולים להצטבר ולהזיק לכלי. אם כי הניקיון יתבצע בהתאם להנחיות היצרן. ההנחיות הללו מופיעות בחוברת ההוראות המצורפת למוצר. כאשר תפעלו בהתאם להנחיות תוכלו להיות בטוחים כי הכלי של הילד מתוחזק נכון, מוגן מפני לכלוך והוא ישרת אותו לאורך זמן.

לנקות רכב ממונע לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא