חיפוש

כמה מרוויח אמן חושים למופע?

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים שמתעניינים בתחום אמנות החושים. במצבים שכאלו, בהם אדם מתעניין בעבודה חדשה, עולה אצלו הצורך ההגיוני לברר – מה גובה המשכורת בעבודה זו? כדי לבדוק את התשובה לשאלה זו, פנינו אל כמה אמני חושים מוכרים בתעשייה וניסינו לדלות מהם מידע על המשכורות שלהם וחזרנו עם לא מעט פרטים. רוצים לדעת מהם? תקראו את השורות הבאות.

 

קודם כל – כל אמן חושים מרוויח סכום שונה

כשאתם שואלים "כמה מרוויח אמן חושים למופע?" אתם צריכים לצאת מנקודת הנחה שלא כל אמן מרוויח את אותו הסכום. הרווחים של אמני חושים משתנים בהתאם לפרמטרים הבאים:

 

הוותק שלהם

באופן טבעי, אמני חושים וותיקים מרוויחים יותר מאמני חושים חדשים בתחום. לאמני חושים בעלי וותק רב, יש יותר ניסיון והם מביאים איתם תוכן עשיר וביטחון. המופעים שלהם הם בלתי נשכחים, ולמופעים כאלו, מן הסתם, צריך לשלם מעט יותר.

 

ההגדרה שלהם (עצמאי או שכיר)

יש אמנים שעובדים כעצמאיים, ואז, הם קובעים לעצמם את השכר לפי מופע. בזמן שיש אמנים שהם שכירים שעובדים דרך חברה, במצב שכזה, הם מרוויחים משכורת קבועה שנקבעת לפי החלטת החברה שמעסיקה אותם.

 

משך המופע 

יש מופעים שנמשכים כשעה ויש כאלו שעשויים להימשך שעה וחצי ויותר. ככל שהמופע ארוך יותר, כך המחיר שמשולם לאמן החושים הינו גבוה יותר.

 

אז איך אפשר לדעת כמה מרוויח אמן חושים למופע שאורך כשעה וחצי?

התשובות שנכתבו לעיל אלו הפרטים שנמסרו לנו מהמומחים בתחום. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו לא הסתפקנו בהן ושאלנו – איך אפשר לדעת כמה צפוי להרוויח אמן חושים למופע שאורך כשעה וחצי? המומחים אמרו לנו שהם מתעלמים לרגע מרוב הפרמטרים שנכתבו לעיל, כדי שהם יוכלו לתת לנו סכום משוער. לדבריהם, הסכום שאמן חושים יקבל עבור זמן זה תלוי בתמחור שלו (במידה והוא עצמאי). אם מדובר באמן חושים מומחה בתחום, הוא יכול לגבות בין 1,000 ₪  ל- 1,500 ₪ למופע. בזמן שאמן חושים מתחיל צפוי לתמחר את עצמו בפחות מזה. אם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים, אתם צריכים ללחוץ על הקישור הבא: https://www.admagic.co.il.

 

כמה צפוי להרוויח אמן חושים מתחיל למופע?

אמן חושים מתחיל שעובד כעצמאי יכול לגבות בסביבות ה-700 ₪ לאירוע, בזמן שאמן חושים מתחיל שעובד כשכיר, צפוי להרוויח כ-300 ₪ פחות או יותר על מופע שנמשך זמן זהה לזה של האמן העצמאי. המומחים שאתם התייעצנו אמרו לנו שאם אנחנו חושבים היות אמני חושים, כדאי לנו להתחיל קודם כל כשכירים. כך נוכל להכיר את התחום ולהתמקצע בו. לדבריהם, נצטרך להמתין לרגע שבו נבין שיש לנו יכולות גבוהות ואז נוכל לפתוח עסק עצמאי, להופיע ולהרוויח סכומים גבוהים יותר על כל מופע.

מופע קוסמים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן סטנד אפ
איך מתכוננים למופע סטאנדאפ

מי שמזמינים מופע סטדנאפ לאירוע שלהם, צריכים להכין את המקום מראש. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשארגנו יום הולדת בהפתעה לבת הזוג שלנו. הבנו כי

קרא עוד »
קוסם לילדים
כיצד לבחור קוסם עבור ילדים?

מופעי קוסמים יכולים להיות דרך נהדרת לבדר ולשמח ילדים. הצפייה וההתמקדות שלהם בהומור ובנעשה על הבמה היא מרתקת ומפליאה. עם זאת, כאשר מדובר בבחירת קוסם

קרא עוד »